آشتی‌کنان مدیرعامل و سرمربی استقلال با حضور معاون وزیر

قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار می‌شود مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه‌یابی شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال این روزها کانون اخبار متعدد و هر روز درگیر مسائل و اتفاقات جدید است.

از گلایه‌های جواد نکونام بابت عدم جذب بازیکن جدید تا اختلاف نظرهای وی و علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، که باعث نگرانی هواداران این تیم در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا شروع رقابتهای لیگ برتر فصل جاری شده است.

مطلع شدیم قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار شود مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه یابی شود.

همچنین قرار است علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کنند تا به نوعی به اختلافات پیش آمده پایان دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 2
    خطیر و نکونام بار کجیست که به منزل نخواهد رسید
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 6
    بابا دست بردارید ازاین نمایش های هندی نخنماشده خودتان رابیس ازاین مفتضح نکنید نکونام ۲۷ میلیارد تومان گرفته که هرگز در خواب هم چنین پولی را ندیده بود خطیر هم پس از مدتها بیب کاری درمصدر تیم استقلال قرارگرفته و مشغول ریخت و پاش کردن پول بیت المال است و بازیکنان پرسپولیس و سایر تیمها رابا پیشنهادهای نجومی فریب میدهد وجذب استقلال میکند ودر آخر فصل هم نتیجه ای نخواهد گرفت و یک فصل دیگر هم استقلالیها و طرفدارانش سرکار خو اهندبود
  • عای IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    4 1
    منحلش کنید بره بابا. حداقل بگذارید خاطره های خوشش باقی بمونه. امسال با این تیم بستن و تمرین اول فصل دسته دوم سقوط نکنه ، هنر کرده،. حداقل ابروش را نبرید.هر چند عقده دارید و عاشق تحقیر شدنش با ۷ تا ، ۸ تا خوردن از بقیه تیم ها هستید . روی صحبتم با بازیکنان استقلال است. آقا تمرین رو تعطیل کنید. جناب نکونام ، شما هم بزرگی کن ، استعفا بده . خود تیم منحل می شود. بگذارید جام های اسنپی به سپاهان و پرسپولیس برسد. اگر قرار نیست برای قهرمانی بازی کنید ، ارزش بازی برای مقام ۸ و ۹ هم ندارد، این جوری طرفدار ها هم زده می شوند و بهانه ها برای نابودی تیم کامل. من غریبم بازی ها را هم جمع کنید. مرگ یکبار ، شیون یکبار. دیگه مهوع شده. چه جوری بهتون بگند نمی خواهند تیم باشید؟ واقعیتش ، دیگه پول ندارند برای ۴ تا تیم خرج کنند، از آبروریزی جلوی تیم های عربی هم می ترسند. تصمیم گرفته اند فقط دو تا تیم قوی داشته باشند.سپاهان و پرسپولیس. اگر کس دیگری هم نباشد ، همه بازیکن های خوب با قیمت پایین باید بروند توی این دو تا تیم. این هم داستان سقف بودجه. فکر می کنید چرا دادن پول استراماچونی را تا حذف از اسیا کش دادند ؟
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      0 0
      کاملا با نظر شما موافقم
  • الیاس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    4 1
    مثل رقیب پول فقط حلال مشکل استقلاله.ما قایم شدن تو ماشین را بلد نیستیم
  • بنده خدا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 0
    باورکنید که فقط هدفشون اینه که مثل تیم پاس یکی یکی تیمها را ازبین ببرن.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    مثل تیم رقیب که به شیر نفت وصله و علاوه بر تمدید تمام بازیکنان ، لژیونر گرفته و کادر خارجی تمدید کرده و باز هم دنبال خریدهای انچنانی هست یه نگاهی به این تیم هم بندازید، هر دو تا دولتیه ولی انگار این تیم فرزند نا تنی است که دوس دارن تضعیفش کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس