دردسر قراردادهای عجیب و غریب فصل قبل، همچنان گریبانگیر استقلال

دردسرهای قراردادهای عجیب و غریب استقلال که در فصل گذشته بسته شدند، برای این باشگاه تمامی ندارد.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم فوتبال استقلال عصر روز گذشته درتمرین ریکاوری حاضر نشدند و امروز نیز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تمرین نوبت صبح را برگزار نکردند تا شرایط این تیم پیچیده تر از قبل باشد.

با وجود تغییرات زیاد مدیریت طی یکسال گذشته، مساله تامین منابع مالی بزرگترین مشکل مدیران قبلی باشگاه بود که اکنون گریبانگیر تیم مدیریتی جدید هم شده است و این اتفاق به خوبی و روشنی از پیش مشخص بود.

علی خطیر و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وجود تلاش‌های گسترده برای حل مشکلات مالی تیم هنوز موفق به عملی کردن وعده‌هایشان نشده‌اند و این موضوع بیش از اینکه ناشی از عدم واریز پول به حساب باشگاه باشد، ناشی از قراردادهای عجیب و غریبی است که در ابتدای فصل گذشته توسط تیم نقل و انتقالاتی مدیرعامل وقت بسته شده‌اند.

گفته می‌شود از حدود ۳۰۰ میلیارد سقف بودجه باشگاه استقلال، به خاطر قراردادهای بسته شده در ابتدای فصل گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پر می‌شود و با احتساب قراردادهای اعضای کادرفنی جدید، جای زیادی برای قرارداد بازیکنان جدید مانند مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان باقی نمی‌ماند.

به این ترتیب مدیریت فعلی باشگاه استقلال با چالشی جدی روبروست که ممکن است در روزهای آینده سخت‌تر هم بشود. در حال حاضر بازیکنان استقلال طبق اعلام خودشان حدود ۵۰درصد قراردادهای فصل گذشته را دریافت کرده‌اند و با توجه به ارقام و بندهای عجیب قراردادها، مدیران مختلف توانایی تسویه حساب را نداشتند.

به هرحال باید دید که در روزهای پیش رو مذاکرات مدیران فعلی آبی‌ها با نهادها و اسپانسرهای مختلف چگونه پیش می‌رود. آیا آن‌ها می‌توانند با تامین منابع مالی گرهی از کلاف سردرگم باشگاه استقلال باز کنند یا اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 1
    هوچیگری ها و فشار ناشی از قهرمانی سرورشون باعث شد پارسال به بدترین وجه ممکن قرارداد ببندن هرچی سرشون بیاد حقشونه
  • حاجی پور IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    تقصیر وزیر ورزش قبلی . حال و آینده است.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    به پرسپولیس آیا ربطی داره که اونها قراردادهایی چند برابری بستند؟ اونا هم میتونستند فصل قبل و فصل قبلش درست قرارداد ببندند؟ البته قانون سقف بودجه فقط برای پرسپولیسه گویا. چون استقلال که امکان نداره بتونه زیر 450 میلیارد جمع کنه تیم رو. سپاهان هم فقط برای رضایت نامه یه فوروارد و یه دروازه بان 70 میلیارد هزینه کرده. فرض محال که به هرکدوم 10 میلیارد بده میشه 90 میلیارد برای دو بازیکن. دیگه بماند که آل کثیر با 15 میلیارد نموند و حتما زیر 20 میلیارد از سپاهان نگرفته. تا الان 110 میلیارد برای سه بازیکن. باقی تیم رو هم خودتون حساب کنید. پارسال 480 تا بسته بود شپاهان امسال الله اعلم. تراکتور هم سر و صداش در نمیاد زیاد اما ببینید چه خریدهایی کرده.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    این خالی بندی اونقدر تابلو شده که دیگه جواب نمیده. واقعا سال ها ستاره های لیگ رایگان پرسپولیسی میشن! چرا برای پرسپولیسی ها 100 درصد برای استقلال 30 درصد! چرا اسپانسر مشترک باید تمام بودجه رو فقط به پرسپولیس بده! آخرش هم برای اینکه بریز و بپاش های این تیم تا بن دندان مسلح به ثمر بشینه، اونی که باید گل بزنه کمیته داوران و سازمان لیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس