کد خبر 1511543
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
آتش نشانی

تصاویری از آتش گرفتن خودرو آتش نشانی حین ماموریت در شیراز منتشر شده که به گفته مسئولان مربوطه آتش سوزی این خودرو شایعه است و دود ناشی از نقص فنی و خرابی موتور خودرو بوده است.

به گزارش مشرق، فیلم کوتاهی روز گذشته دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ در فضای مجازی منتشر شده که راوی این فیلم اعلام می‌کند که خودرو آتش نشانی حین ماموریت دچار آتش سوزی شده و به لحنی حاوی مزاح ادامه می‌دهد که نیاز است خودرویی دیگر برای مهار آتش سوزی خودرو آتش نشانی به محل اعزام شود.

در این فیلم دود از این خودرو آتش نشانی خارج می شود اما شعله آتش وجود ندارد.

آتش سوزی در کار نبوده است

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: موضوع آتش سوزی کامیون مخصوص مهار آتش سوزی کاملا شایعه است.

هادی عیدی پور در این باره توضیخاتی ارایه کرد و افزود: در پی بروز یک فقره آتش سوزی در شیراز آتش نشانان با تجهیزات مهار آتش برای مهار این سانحه وارد عمل می شوند که در این حین کامیون آتش نشانی دچار آسیب فنی می شود و هیچ گونه آتش سوزی در کار نبوده است.

وی ادامه داد: این خودرو به زبان عامیانه دچار روغن‌سوزی و در اصطلاح عوام آب و روغن قاطی کرده و سوپر زده است که در پی این ماجرا دود از اگزوز آن خارج می‌شود.

عیدی پور عنوان کرد: این رخداد عصر یکشنبه یکم مردادماه ۱۴۰۲ در حین یکی از ماموریت های آتش نشانی شیراز رخ داده که نقص فنی این خودرو هیچ خللی در ماموریت آتش نشانان ایجاد نکرده است.

وی در پایان عنوان کرد: هیچ نوع آتش سوزی در این ماجرا برای خودرو آتش نشانی رخ نداده و تنها دود ناشی از نقص فنی خودرو به وجود آمده است،هرچند که کنترل های فنی دوره‌ای در خصوص تجهیزات آتش نشانی به صورت مستمر انجام می شود اما ممکن است در مواقعی نقص فنی غیر قابل پیش بینی نیز حادث شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس