یحیوی: نکونام به حسینی اعتماد کند/ استقلال بدترین فصل‌ نقل‌وانتقالات تاریخ را تجربه کرد

پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر «سیدحسین حسینی» یکی از بهترین گلرهای داخلی کشورمان است و نکونام باید به او اعتماد کند و امیدوارم بتواند در فصل جدید بتواند بهترین عملکرد خودش را نشان دهد.

به گزارش مشرق، محمدعلی یحیوی در خصوص تمدید قرارداد سیدحسین‌حسینی اظهار داشت: اعتقاد دارم که حسینی یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و متاسفانه با مسائل حاشیه‌ای روبه‌رو شد؛ او گلر تیم ملی کشورمان است و طبیعی که بازیکن یک مدت افت خیز داشته باشد. او با پشتکاری که دارد می‌تواند به روزهای اوجش برگردد. مدیران و سرمربی باشگاه بهترین تصمیم را گرفتند که با او تمدید کردند چون در حال حاضر حسینی یکی از بهترین گلرهای داخلی کشورمان است.

وی افزود: نکونام باید به حسینی اعتماد کند که او بتواند دروازه استقلال را بیمه کند. امیدوارم او در فصل جدید بتواند بهترین عملکرد خودش را نشان دهد.

یحیوی همچنین در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: متاسفانه الان پنجره باشگاه بسته است. باشگاه چندین میلیارد بدهی دارد و به نظر من بدترین فصل‌ نقل‌و انتقالاتی را در طول تاریخ داشته است. در مورد جذب بازیکن هم بدترین عملکرد را داشته، چرا که بازیکنان زیادی از باشگاه رفتند و تنها موفق به جذب دو یا سه بازیکن شدند که برای استقلال خجالت‌آور است.

وی افزود: تیمی که هواداران زیادی دارد نباید این اتفاق برایش رخ دهد، دود همه مشکلات به چشمان هوادارانی می‌رود که عاشق تیمشان هستند. الان باشگاه استقلال از کمبود بازیکن رنج می‌برد. امیدوارم مدیران تیم بتوانند اول بدهی‌های سنگین باشگاه را پرداخت کنند و بعد به دنبال بازیکنان مدنظر سرمربی باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتصاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، اظهار کرد: خطیر در وجود خودش دیده است که این بار سنگین را بر عهده گرفته است. او که در اوج مشکلات استقلال مدیریت را قبول کرده امیدوارم بتواند تمام تلاشش را برای حل مشکلات و نابسامانی انجام دهد.

وی ادامه داد: الان خطیر انتخاب شده و باید مشکلات اساسی باشگاه را حل کند که به نظر من بدهی‌های سنگین باشگاه است که مدیران سال‌های قبل باعث شدند که الان استقلال درگیر این موضوع شود. الان همه ما باید به خطیر کمک کنیم که او بتواند استقلال را به روزهای اوج خوش برگرداند.

یحیوی درباره جذب مهرداد محمدی نیز اضافه کرد: محمدی بازیکن کوچکی نیست و به طور قطع جواد نکونام خواهان او بوده که مدیران با او قرارداد بستند. البته او چند سالی در لیگ پرتغال بازی کرده، آمار خوبی به جای گذاشته و چند فصل هم در حاشیه خلیج فارس بود و دوباره به لیگ ایران بازگشته است.

وی تاکید کرد: محمدی با تجربیاتی که در چند سال اخیر بدست آورده می‌تواند به استقلال کمک کند. او بازیکن بسیار باهوش و البته با کیفیتی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    تیم دولتی خودشون رئیسش عوض کردن و رئیس گند زند نباید که هوادار قربانی کنید سومدیریت گردن مردم نندازید انگار تیم خصوصی بود مدیرشم هوادار انتخاب کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس