مروری بر همکاری‌های فرهاد و مهدی؛ قایدی برای چهارمین بار شاگرد مجیدی شد/ اتحاد کلبا؛ سومین تیم حرفه‌ای مهدی

مهدی قایدی که پیش از این تجربه شاگردی فرهاد مجیدی را داشته بار دیگر زیر نظر این مربی استقلالی کار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پس از کش و قوس‌های فراوان در طول هفته‌های گذشته در رابطه با تلاش مدیران استقلال برای حفظ بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر بیست و دوم این موضوع سرانجام با برتری فرهاد مجیدی به پایان رسید.

در هفته‌های گذشته صحبت از احتمال حضور مهدی قایدی در تیم اتحاد کلبا به گوش می‌رسید اما امروز رسماً این خبر منتشر شد.

مهدی قایدی که در ابتدای لیگ برتر هفدهم توسط علیرضا منصوریان به استقلال پیوست پس از حضور وینفرد شفر در اوایل لیگ برتر هجدهم برای اولین بار شاگرد فرهاد مجیدی شد.

پس از شروع لیگ برتر نوزدهم و حضور استراماچونی این مربی هم در اواخر نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم بی‌خبر از مسئولان باشگاه از استقلال جدا شد تا با حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی استقلال مهدی قایدی دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود.

استقلال لیگ برتر بیستم را با سرمربیگری محمود فکری آغاز کرد اما بعد از پایان هفته شانزدهم، فکری از استقلال جدا شد تا باز هم فرهاد مجیدی هدایت این تیم را در دست گرفته و مهدی قایدی برای سومین بار طعم شاگردی فرهاد مجیدی را بچشد. اما پس از پایان فصل بیستم مهدی قایدی از استقلال جدا شد و به باشگاه شباب الاهلی پیوست.

مروری بر همکاری‌های فرهاد و مهدی؛ قایدی برای چهارمین بار شاگرد مجیدی شد/ اتحاد کلبا؛ سومین تیم حرفه‌ای مهدی

در لیگ بیست و یکم که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان شد مهدی قایدی در این تیم حضور نداشت. قایدی فصل گذشته شاگرد ساپینتو بود و حالا دوباره و برای چهارمین بار پس از انتقال به تیم اتحاد کلبا باید باز هم شاگرد فرهاد مجیدی شود. اتفاقی که خیلی‌ها پیش بینی کرده بودند و برخی حتی از روزهای قبل از پایان فصل فوتبالی در لیگ گذشته معتقد بودند باشگاه اتحاد کلبا تصمیمش را برای به خدمتگیری مهدی قایدی گرفته و به همین دلیل باشگاه شباب الاهلی اعلام کرده بود یک تیم اماراتی با رقمی مطلوب و بهتر از استقلال مهدی قایدی را به خدمت خواهد گرفت.

در همین ارتباط باید گفت با نگاهی به سوابق حضور حرفه‌ای مهدی قایدی در فوتبال باشگاهی پس از استقلال و شباب الاهلی حالا حضور در سومین باشگاه فوتبال حرفه ای اش را هم تجربه خواهد کرد.

یادآور می شود؛ مهدی قایدی ۲۴ ساله و اهل بوشهر است. ۱۷۳ سانتی‌متر قد و ۶۵ کیلوگرم نیز وزن دارد. این بازیکن سه فصل دیگر با شباب الاهلی قرار داد دارد و بعد از یک فصل بازی برای اتحاد کلبا باز هم دو فصل بازیکن تیم شباب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبالیست IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    فرهاد مجیدی با این کار نشان داد که استقلالی نیست واز پشت به استقلال خنجر می زند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس