خیمه 157 - کراپ‌شده

پرونده «مَحرم حرم» ضمن گفتگو با خانم‌ها میترا حسن‌پور (استاد حوزه و مُبلغ بین‌المللی) و سیده وحیده بحرالعلومی (مداح) جوانب دیگری از نسبت زنان امروز با هیئت و تبلیغ دین را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش مشرق، جدیدترین شماره ماهنامه خیمه با موضوعات مختلف درباره ماه محرم، همراه با پرونده «مَحرم حرم» ویژه زنان و هیئت منتشر شد.

ماهنامه خیمه در بیست و دومین سال انتشار، روی جلد شماره ۱۵۷ خود را به تصویری از افشین علا، شاعر نام‌آشنای کشورمان اختصاص داد و طی گفتگویی با او، حس و حال عاشورایی‌اش را با یادی از شعر معروفش برای امام سجاد (ع) گره زده است.

پرونده ویژه زنان و هیئت زیر ستون‌های «خیمه» + عکس

خیمه همچنین در پرونده «مَحرم حرم» ویژه زنان و هیئت، سراغ دو شاعر جوان و نام‌آشنای آئینی یعنی نفیسه‌سادات موسوی و فاطمه افشاریان رفته و در میزگردی، نظر آنان درباره روضه‌های خانگی و استفاده مداحان از سروده‌های زنان شاعر را مورد بررسی قرار داده است.

این پرونده ضمن گفتگو با خانم‌ها میترا حسن‌پور (استاد حوزه و مُبلغ بین‌المللی) و سیده وحیده بحرالعلومی (مداح) جوانب دیگری از نسبت زنان امروز با هیئت و تبلیغ دین را مورد بررسی قرار داده است.

گفتگو با یکی از کتیبه‌دوزهای پیشکسوت مشهدی، گزارشی از پاساژ مهستان، بررسی وضعیت مقاتل موجود در بازار کتاب، چند پیشنهاد خواندنی در بین کتاب‌های عاشورایی، روایت‌هایی از عزاداری در محرم، یادداشت، شعر، داستان، جدول و... از جمله مطالبی است که در صد و پنجاه و هفتمین شماره مجله خیمه به چشم می‌خورد.

ماهنامه خیمه اوایل دهه هشتاد کار خود را آغاز کرده و بیست و دو سال است بطور مرتب منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کاغذی یا الکترونیکی این مجله را از درگاه‌های اینترنتی و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور تهیه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس