کد خبر 1510475
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
هواشناسی نمایه

امروز در برخی استان‌ها رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب گیلان و ارتفاعات البرز مرکز واقع در مازندران، تهران، البرز و سمنان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شبه رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

شنبه تا دوشنبه در برخی نقاط واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد رخ میدهد.

همچنین طی چهار روز آینده در برخی مناطق واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شبه افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

طی پنج روز آینده در شمال شرق شرق بویژه در منطقه زابل بخش‌هایی از مرکز جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا در جنوب غرب و نوار مرزی غرب کشور در بعضی ساعات سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گردوخاک در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست، طی سه روز آینده دریای عمان بویژه مناطق شرقی دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس