کد خبر 1510407
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
اکبری: انتخاب نکونام برای استقلال زود بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بر این باور است که انتخاب جواد نکونام برای سرمربی‌گری این تیم زود بود.

به گزارش مشرق، یدالله اکبری، درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال اظهار داشت: بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فاجعه است. مدیران سابق پول‌های که از بورس گرفتند را به‌جای باشگاه، در جاهای دیگر استفاده کردند و الان هیچ‌کدام از مدیران سابق پاسخگو نیستند! باشگاه متاسفانه دو یا سه بازیکن بیشتر جذب نکرده و موفق به جذب بازیکنان مدنظر نکونام نشده و این مساله در مقایسه با تیم‌های دیگر خجالت‌آور است.

وی افزود: تیم خروجی‌های زیاد و ورودی‌های کم دارد و این جای تاسف دارد. الان تیم باید بهترین بازیکنان داخلی را جذب کنند ولی درگیر مشکلات مالی شدیدی شده‌است و امیدوارم با مدیریت جدید این مشکلات تمام شود و استقلال به روزهای اوج برگردد.

اکبری درباره انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز توضیح داد: به نظر من خطیر با رزومه‌ای که داشت، توانست سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شود. الان که خطیر این سمت را قبول کرده است، باید همه جوانب را در نظر بگیرد. او در بدترین زمان ممکن مسئولیت استقلال را قبول و باید برای موفقیت تیم تلاش کند. الان که استقلال از روزهای اوج دور شده است، امیدوارم خطیر بتواند مشکلات استقلال را برطرف کند. الان باید از او حمایت کنیم تا بتوانیم از این شرایط بحرانی خارج شویم.

بیشتر بخوانید:

وای به روزی که استقلال از دلال پول قرض کند/ وزیر می‌داند چه کسی پول یامگا را پرداخت کرده است؟

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا جواد نکونام می‌تواند در استقلال موفق باشد نیز اظهار کرد: به نظر من انتخاب نکونام برای هدایت استقلال زود بود. استقلال تیمی بزرگ است و هواداران باتعصب دارد و به همین دلیل مدیران باشگاه باید به‌دنبال مربی خارجی و باتجربه می‌رفتند. بهرحال نکونام انتخاب شد و باید تیم را برای فصل جدید آماده کند. البته استقلال باید در طول فصل درگیر حواشی نشود چون نتیجه گرفتن در طول فصل کار سختی خواهد بود.

اکبری درباره جذب مهرداد محمدی نیز اضافه کرد: قطعا محمدی انتخاب خوبی است چون جواد نکونام شناخت کاملی از او دارد و ‌می‌تواند در ترکیب استقلال موفقیت‌های زیادی کسب کند. او بازیکن بسیار باهوش و تکنیکی است که می‌تواند در شرایط حساس کمک‌حال تیم باشد. البته تجربه بازی در لیگ‌های پرتغال و قطر را هم دارد که این تجربیات در طول فصل به سود استقلال خواهد بود. اگر در استقلال موفق عمل کند، می‌تواند دوباره به تیم ملی کشورمان دعوت شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    0 1
    مگه قرار بوده سرمربی بارسلونا بشه که زود بوده براش
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    0 0
    همه زر زیادی میزنند . بگو کدوم مدیر و در کجا پول خرج شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس