کد خبر 1510654
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
محمدی ۴ میلیارد به استقلال تخفیف داد/ قراداد ۳۰ میلیاردی هافبک جدید آبی‌ها

مهرداد محمدی به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر کاهش ۴۰ درصد از  رقم قراردادش پاسخ منفی داد و حاضر شد چهار میلیارد تومان از رقمی که با مدیریت قبلی توافق کرده بود.

به گزارش مشرق، مهرداد محمدی در زمان مدیریت حجت کریمی با باشگاه استقلال قراردادی دو ساله را به امضا رساند. این قرارداد به ارزش ۳۵ میلیارد تومان بود که چکی به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به وی داده شد اما چک مورد نظر چند روز بعد به دلیل عدم موجودی برگشت خورد.

با روی کار آمدن علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و به واسطه رقم قرارداد مذاکراتی با این بازیکن انجام شد تا رقم قراردادی را که توسط مدیریت قبل به امضا رسیده بود را کاهش دهد.

مدیران باشگاه استقلال به این بازیکن پیشنهاد دادند ۴۰ درصد از قراردادی را که با حجت کریمی به امضا رسانده بود را کاهش دهد. محمدی به پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست قرارداد خود را ۴۰ درصد کاهش دهد.

مذاکرات میان باشگاه استقلال و مهرداد محمدی ادامه پیدا کرد تا در نهایت این بازیکن رضایت داد ۴ میلیارد تومان از رقم قراردادش را کم کند.

محمدی پنجشنبه در ساختمان باشگاه استقلال حاضر و قرارداد جدیدی را به امضا رساند.

قراردادی که یک ساله و ارزش ۳۰ میلیارد تومان است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 0
    ایا این پول حلال هست قیامت من کارگر یقه تک تک‌تک نو میگیرم
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 1
    فوتبال شده مثل برره . طرف تخفیف معکوس داده . میخاسته دوساله ۳۵ میل بگیره حالا یک ساله سی میل میگیره قربان زاده هم باید برکنار بشه تا هر کار دلشون میخاد بکنن. علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس