کد خبر 1510411
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
سرپرست پیشین استقلال: حیدری‌ گفت چه چیزی کمتر از فرهاد مجیدی دارم که سرمربی نشوم؟

سرپرست پیشین باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های خسرو حیدری واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حجت کریمی، در خصوص صحبت‌های خسرو حیدری پیرامون عدم جذب امید ابراهیمی در استقلال، اظهار داشت: حیدری یک بار با من صحبت کرد و گفت امید ابراهیمی در ایران حضور دارد. شب برای شام به منزل ما بیایید. امید هم حضور دارد. می‌توانیم برای عقد قرارداد و همچنین جذب ۳-۲ بازیکن دیگر صحبت کنیم.

وی افزود: به او گفتم من الان بازیکن نمی‌خواهم و به دنبال مربی هستم. هر وقت سرمربی گرفتم او خودش برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیرد. از این صحبت‌ها ناراحت شدم و گفتم لطفا تشریف ببرید من جلسه دارم! چرا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برای دیدن باجناق حیدری به منزل او برود؟ مگر نمی‌گویند ابراهیمی بازیکن خوب و با کیفیتی است؟ چرا الان جواد نکونام او را نمی‌گیرد؟

بیشتر بخوانید:

حیدری: پروژه تضعیف استقلال آغاز شده است

سرپرست پیشین باشگاه استقلال در مورد دلیل حضور حیدری روی نیمکت این تیم، گفت: بسیاری از پیشکسوتان با این مساله مخالف بودند و می‌گفتند چرا باید او روی نیمکت استقلال بنشیند؟ من وقتی دلیلش را پرس و جو کردم متوجه شدم به این خاطر بوده که قصد داشتند مربی ایرانی روی نیمکت بنشیند که رو در روی ساپینتو قرار نگیرد! جالب است که وقتی به دنبال سرمربی بودیم و با چند گزینه صحبت کردیم، حیدری گفت گفت چرا من روی نیمکت نباشم؟ مگر چه چیزی کمتر از فرهاد مجیدی دارم که سرمربی نشوم؟!

وی افزود: من قصد نداشتم او را ببینم اما برخی افراد را در وزارت ورزش واسطه کرده بود. امثال او نیمکت استقلال را ضعیف کرده بودند که پیشکسوتان هم به این مساله اعتراض داشتند. چون در طول مدت حضورم به این افراد باج ندادم الان این حرف‌ها را می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس