کد خبر 1510158
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

لوازم یدکی بسترن

تامین قطعات یدکی بسترن

در جهان یکی از بزرگترین صنعت در چرخه اقتصاد ، تولید خودرو و لوازم یدکی آن می باشد .خودرو و قطعات یدکی یکی از اقلام مصرفی مردم دنیا محسوب می گردد ، به همین دلیل مثل مواد غذایی وپوشاک یکی از ارکان اصلی تولید در هر کشور می باشد.در دنیا کشورهایی پیشرفته و صاحب سبک در صنعت خودروسازی وجود دارند که با طراحی منحصربه فرد و امکانات خاص در تولید خودرو توانسته اند سهم بسزایی دراقتصاد کشور خود داشته باشند . کشور چین یکی از تولید کننده های خودرو در جهان است که توانسته با الگو برداری از برند های معتبر جایگاهی در این صنعت بزرگ به دست بیاورد. خودروهای چینی با ورود به بازار ایران، با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شدند. اما دلیل این استقبال چه چیزی است؟ جدا از بحث فنی و قیمت خودروها، بحث لوازم و قطعات یدکی این خودروها هم بسیار مهم است. یکی از این ماشین‌ها بسترن است که لوازم و قطعات یدکی بسترن به صورت گسترده‌ای در بازار یافت می‌شود.بسترن یکی از محبوبترین خودروهای چینی در ایران است که توسط شرکت فاو تولید و عرضه شده است .در ایران منتاژ این خودرو توسط گروه بهمن خودرو صورت گرفته است . تمامی لوازم یدکی بسترن با برندهای مختلف از چین وارد می شود که قیمت قطعات یدکی بسترن b50f، b50و b30 با در نظر گرفتن درجه بندی کیفیت در بازار عرضه می شود.با شناخت فروشگاههای معتبر می توانید لوازم یدکی بسترن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

انواع لوازم یدکی بسترن

شرکت فاو موتوراولین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده خودرو در چین است که با همکاری فولکس واگن ، آئودی ،مزدا و جنرال موتورز به تولید بیشتر از 3 میلیون دستگاه در سال رسید .خودرو بسترن الگو برداری شده از خودروهای فولکس واگن می باشد. در بازار فعلی خودروهای چینی مدل های بسترن b50f، b50و b30عرضه می شود . لوازم یدکی شامل فیلتر هوا، انواع چراغ‌های جلو وعقب، مخزن آب، کویل، واشر سرسیلندر، سپر، ایربگ‌ها ، سپرجلو وعقب ، موتور وبدنه اتومبیل و قسمت های داخلی و تمامی قطعاتی است که امکان آسیب‌دیدگی و همچنین تعویض آن‌ها وجود دارد. قطعات یدکی بسترن در بازاردارای برند و اسم های مختلفی می باشد که یکی از الزامات خرید لوازم یدکی بسترن برند معتبر و قیمت مناسب قطعات است ..

لوازم یدکی بسترن

بسترن b50f

لوازم یدکی بسترن b50f ویژه خودوری سدان کلاس A است. طراحی منحصر به فرد این خودرو تحت نظارت شرکت ایتالیایی Italdesign و یکی از معروفترین اساتید طراحی جهانی Fabrizio Giugiaro پایه گذاری شده است. در قسمت جلوی خودرو بخش مشبک اصلی آن جلب توجه می کند. چراغ های ال ای دی و دو لبه تیز که از کنار سدان در حال خودنمایی هستند، ظرافت طراحی را برجسته تر می کنند.اساس پایه این سدان و در نتیجه استفاده از لوازم یدکی بسترن این محصول زیبای Faw besturn از مزدا 6 نسل قبلی بر گرفته شده است. طول این خودرو 4600 میلی متر (پایه چرخ 2،675 میلی متر) ، عرض آن 1785 میلی متر و دارای ارتفاع 1،435 میلی متری است. حجم بدنه 450 لیتر می باشد که با چیدمانی از روی خوش فکری و تجهیزات غنی از زیبایی، سالن بسترن b50f از راحتی بالایی برخوردار است.

خرید لوازم یدکی besturn

کشور چین سعی دارد لوازم یدکی بسترن را در بیشترین تعداد با بالا ترین کیفیت عرضه کند و انتخاب ما بهترینهاست . موارد مهم مربوط به لوازم و قطعات یدکی بسترن را مرور کردیم. این خودروی چینی بازار بسیار خوبی در داخل کشور دارد و همین امر سبب شده است که برخی از افراد، با تولید قطعات غیراصل و بی‌کیفیت این خودرو، به فکر درآمد خود باشند. همواره در خرید لوازم یدکی این خودرو دقت کافی را داشته باشید و به مرکزی مراجعه کنید که قطعات اصل و باکیفیت را ارائه می‌دهد که شما از مخارج بعدی و شاید سنگین در امان باشید. همچنین با این کار به سلامت خودرو خود هم اهمیت زیادی خواهید داد و عمر کلی سیستم را بالا می برید .ما برای تهیه لوازم یدکی بسترن نیاز به فروشگاه معتبر و قابل اعتماد برای خرید های حضوری یا حتی غیر حضوری داریم که در صورت احتیاج و یا دور بودن مقصد ، خرید اینترنتی داشته باشیم که امروزه این بی اعتمادی در خرید انلاین یک مشکل محسوب میشود . با خرید از فروشگاه چاینیز یدک با داشتن سابقه و جلب اعتماد مشتریان خود و سایت معتبر برای فروش لوازم یدکی خودروهای بسترن به صورت آنلاین و ارسال آن به تمامی نقاط کشور باعث آسودگی خاطر مشتریان عزیز می باشد .

لوازم یدکی بسترن

فروشگاه چاینیزیدک با سابقه واردات و عرضه قطعات یدکی بسترن با برند اصلی شرکت و پخش انواع لوازم یدکی خودروهای چینی با قیمت مناسب و پاسخگویی سریع خدمتگزار مشتریان محترم خود می باشد . چاینیز یدک قطعات یدکی بسترن را در دسته های موتوری ، بدنه و جلوبندی به سراسر کشور به فروش می رساند.این فروشگاه در زمینه فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله هایما، اچ سی کراس ، چانگان ، ام جی ، آریو ، سابرینا و تیوولی با شماره های 02133980087 و 09192860451 پاسخگوی شما عزیزان می باشد. .


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس