کد خبر 1510092
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
شوخی بامزه بازیکنان فاینورد با جهانبخش؛ همیشه دیر می‌رسد!

بازیکنان فاینورد معتقدند ستاره ایرانی این تیم «همیشه و همه جا دیر می رسد».

به گزارش مشرق، این یک حرکت معمول در کانال های رسانه های اجتماعی باشگاههای ورزشی در هلند است: بازیکنانی یکی یکی برای پاسخ به یک سوال خاص جلوی دوربین می روند. بازیکنان فاینورد در یکی از این ویدئوها حضور یافته و در برابر یک سوال پاسخ جالبی می دهند. سوال این است: چه کسی بیشتر در تمرین دیر حضور پیدا می کند؟ و یک پاسخ وجود دارد: همه به علیرضا جهانبخش اشاره می کنند.

کوئیلیندشی هارتمان مدافع چپ ۲۱ ساله و هلندی فاینورد آخرین بازیکنی است که مقابل دوربین ظاهر می شود و او می پرسد:" مطمئنم که همه گفته اند علیرضا. درست است؟" او واقعا همیشه دیر می کند. نه تنها برای تمرین، برای برای جلسات، برای همه چیز.

علیرضا هم در این ویدیو فرصت دارد از خودش دفاع کند. او می گوید:" من دیر نمی رسم. فقط به موقع می رسم."

علیرضا جهانبخش ستاره ۲۹ ساله و ایرانی تیم فوتبال فاینورد یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود. او که با بازیهای درخشان در ان ای سی و سپس آلکمار تبدیل به ستاره ای مطرح در فوتبال باشگاهی هلند شد.

سه فصل دوری و حضور در لیگ انگلستان به عنوان گرانترین بازیکن برایتون برای او تجربه خوب و البته از نظر فوتبالی به اندازه حضورش در هلند موفقیت آمیز نبود. هرچند تصاویر گل قیچی برگردان او به چلسی هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین گلهای لیگ برتر انگلستان در دوره های اخیر در پیج ها و کانال ها اروپایی به اشتراک گذاشته می شود.

شوخی بازیکنان فاینورد با جهانبخش +عکس

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    1 0
    ستاده !!!؟؟؟ جرقه ای هم نیست .
  • علی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    0 0
    میهن پرستان دوسش دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس