کد خبر 1507559
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
جهانبخش در آستانه جدایی از فاینورد؛ یونان یا ترکیه مقاصد احتمالی ستاره ایرانی

هافبک‌ ایرانی تیم فوتبال فاینورد روتردام در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است و از یونان و ترکیه به عنوان مقاصد احتمای او نام برده می‌شود.

به گزارش مشرق، فاینورد، قهرمان فصل گذشته لیگ هلند که علیرضا جهانبخش ملی‌پوش کشورمان در این تیم عضویت دارد، به دنبال تقویت تیمش جهت حضور در فصل آینده لیگ داخلی و لیگ قهرمانان است.

با توجه به خریدهای احتمالی فاینورد، رسانه‌های هلندی از احتمال فروش علیرضا جهانبخش خبر داده‌اند و گفته می‌شود مسئولان این تیم به هافبک هجومی ایرانی‌شان گفته‌اند به دنبال یک تیم جدید باشد.

قرار است در جلسه مدیربرنامه‎ جهانبخش و مسئولان فاینورد در این رابطه تصمیم‌گیری شود. جهانبخش در تابستان ۲۰۲۱ با قرارداد یک میلیون یورویی از برایتون انگلیس به فاینورد پیوست و در ۸۳ بازی برای این تیم، ۱۶ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد.

او فصل گذشته که فاینورد به مقام قهرمانی رسید، بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و در ۲۸ بازی در لیگ، ۵ بار گلزنی کرد و ۷ پاس گل داد.

زمستان پارسال گفته می‌شد که پاناتینایکوس یونان به دنبال جذب جهانبخش است اما او تصمیم گرفت در فاینورد بماند.

یکی دیگر از رسانه‌های هلندی درباره احتمالی جدایی جهانبخش از فاینورد و پیوستن به پاناتیانکوس نوشت: آیا این تیم یونانی دوباره برای جذب جهانبخش در تابستان امسال پا پیش خواهد گذاشت یا نه؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس