کد خبر 1509871
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
بازگشت مدافع جنجالی به فوتبال بعد از خروج از زندان

ستاره سابق منچسترسیتی به تیم لوریان فرانسه پیوست.

به گزارش مشرق، بنجامین مندی، ستاره جنجالی این روزهای فوتبال سرانجام پس از تبرئه در دادگاه یک تیم پیدا کرد و به لوریان فرانسه پیوست.

بازیکن فرانسوی که بعد از درخشش در مارسی و موناکو به عنوان گران‌ترین مدافع چپ تاریخ به منچسترسیتی رسیده بود، بعد از واردشدن اتهامات تجاوز و آزار و اذیت، مدت‌ها از میادین رسمی دور شد.

مندی دو سال پیش بازداشت شد. او به تجاوز به چهار زن بالای ۱۶ سال بین اکتبر ۲۰۲۰ تا اوت ۲۰۲۱ متهم شده بود. دلیل بازداشت مندی اظهارات دختر ۱۷ ساله‌ای بود مبنی بر اینکه این ورزشکار در خانه‌اش در «چشایر» به او تجاوز کرده است. بعداً این ورزشکار فرانسوی به چندین موارد تجاوز جنسی دیگر نیز متهم شد.

مندی پس از دستگیری سه بار از دادگاه خواست تا او را با قرار وثیقه آزاد کند اما همه درخواست‌هایش رد شد. او در دو سال اخیر نتوانست به میدان رود و به طور کامل از فوتبال دور بوده است.

بازگشت مدافع جنجالی به فوتبال بعد از خروج از زندان

با این حال هفته گذشته، مندی از همه اتهامات تبرئه شد و واکنش بسیاری از فوتبالیست‌ها را به همراه داشت.

یکی از بزرگترین واکنش‌ها، ممفیس دپای، بازیکن بارسلونا بود که در فضای مجازی نوشت: همه اتهامات رد شد، خب الان چکار می‌کنیم؟ چه کسی قرار است به بهبودی این برادر کمک کند؟ چه کسی مسؤول خسارات وارده به نام او خواهد بود؟ او چگونه می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود بازگردد؟

لوریان در فصل گذشته در رده دهم جدول قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس