کد خبر 1322780
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
خطر جانی برای ستاره سابق منچسترسیتی در زندان

افشای یک مورد جدید از سریال تخلفات هافبک پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی، سبب شد که او به زندانی جدید منتقل شود.

به گزارش مشرق، نشریه سان انگلیس در گزارشی اختصاصی از انتقال بنجامین مندی از زندان شهر لیورپول به زندانی در منچستر خبر داد.

انتقال هافبک منچسترسیتی به این زندان که به عنوان یکی از  مقرراتی‌ترین و سختگیرترین زندان‌های انگلیس شناخته می‌شود، در پی اضافه شدن یک مورد دیگر به ۶ فقره تجاوز  قبلی صورت گرفته از سوی بازیکن ۲۷ ساله سیتی صورت گرفته است. گویا همین موضوع باعث شده که مسئولان زندان لیورپول بیش از پیش نگران به خطر افتادن جان مندی از سوی زندانیانی باشند که از دست بازیکن فرانسوی سیتی به خاطر نوع جرمی که مرتکب شده به شدت عصبانی هستند.

به گزارش نشریه سان؛ بازیکن فرانسوی من‌سیتی روز بیست‌وسوم دسامبر از زندان شهر لیورپول به منچستر انتقال داده شده تا در آنجا بهتر بتوان امنیت او را حفظ کرد. در همین حال اعلام شده که شریک جرم مندی، لوئی ساها ماتوریه نیز همراه با او به زندان شهر منچستر انتقال پیدا کرده است.

ماه سپتامبر سال گذشته گزارشی درباره زندان جدید بنیامین مندی منتشر شد که در آن مشخص شد بسیاری از زندانیان این زندان ۲۲ ساعت از روز در سلول‌های خود حبس هستند. این زندان جایی است که مجرمان دارای سنگین‌ترین جرم‌ها و  محکومیت‌ها نگهداری می‌شوند. علاوه بر این مندی در این زندان یک معضل دیگر هم خواهد داشت که آن حضور پرشمار مجرمان طرفدار منچستریونایتد است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس