کد خبر 1509714
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
باران

امروز در برخی از مناطق کشور رگبار باران گاهی، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در مناطقی از غرب، گیلان مازندران، گلستان خراسان شمالی و در برخی نقاط استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم و همچنین در شمال آذربایجان غربی ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در این استان‌ها و ارتفاعات واقع در شرق و شمال هرمزگان وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

پنجشنبه علاوه بر اینکه در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و غرب گلستان ابرناکی و بارش رخ می دهد در شمال آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین ارتفاعات در استان‌های البرز و تهران افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

جمعه گذر امواج کم دامنه تنها از ناحیه شمال غرب کشور سبب رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و اردبیل بویژه در ساعات بعد از ظهر می‌شود. شنبه علاوه بر این مناطق در سیستان و بلوچستان نیز رگبار پراکنده رخ میدهد

یکشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام مستقر میشود و فقط در ارتفاعات واقع در آذربایجان غربی و گلستان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

طی سه روز آینده در نوار شمالی کشور بویژه در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم میشود در پنج روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید گاهی گردوخاک ادامه خواهد داشت.

طی روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج فارس مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس