1

روزنامه اصلاح‌طلب: اکنون که خشونت‌ها به خاطر حجاب به جامعه بازگشته است، بسیاری بر این باورند بازگشت خشونت‌های فیزیکی به سطح جامعه به بهانه حجاب، می‌تواند ناآرامی‌های پاییزی سال گذشته را تکرار کند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه های امروز سه شنبه ۲۷ تیرماه در حالی چاپ و منتشر شد که پیام دلنشین رهبر انقلاب اسلامی پس از قهرمانی خاص جوانان والیبال ایران در جهان، ضرورت تعیین تکلیف شورای رقابت، موانع پیش روی تصویب طرح برگزاری تجمعات، جزئیات اجرای طرح پلیس برای مقابله با بی‌حجابی و واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

اقدام فراجا برای تامین امنیت اجتماعی در خیابان این روزها دوباره دچار چند حاشیه شده است و طبق معمول رسانه‌های اصلاح‌طلب هم‌صدا با معاندین شده‌اند.

روزنامه هم‌میهن که در طول اغتشاشات پاییزی نقش سکوی شتاب‌دهنده را بازی کرده است در این‌باره می‌نویسد:

اصولاً مناسبات فرهنگی، امری دیرپا و ریشه‌دار است که به‌سختی و با گذشت زمان تغییر می‌کند و زمانی هم که تغییر کرد، با برخوردهای آمرانه قابل بازگشت نیست. این موضوع در مقوله حجاب، کاملاً قابل‌مشاهده است. جامعه ایرانی به همان دلیل که در ابتدای قرن بیستم چنان در برابر کشف حجاب آمرانه ایستادگی نشان داد، امروز در برابر ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها مقاومت می‌کند. در عصر رضاخان، فرهنگ و سبک زندگی بخش بزرگی از جامعه ایران (حتی در پایتخت و شهرهای بزرگ) همچنان سنتی بود و به همین جهت، برابر تغییر و نوسازی آمرانه پهلویستی ایستاد.

در ادامه این گزارش آمده است:

این وضعیت بیش‌وکم در طول دوران ۵۷ساله خاندان پهلوی تداوم یافت؛ ضمن آنکه حجاب نوعی ابزار ابراز مخالفت با وضع موجود و یا ابراز هویت نیروهای مذهبی نیز محسوب می‌شد و به همین دلیل نیز، سال‌های آخر حکومت محمدرضاپهلوی با رشد حجاب مخصوصاً در میان نیروهای مدرن همچون دانشجویان همراه بود. همچنان‌که در دهه اول انقلاب نیز، حجاب (مخصوصاً چادر) علاوه بر وجه مذهبی و اعتقادی، نشانه و نمادی از وفاداری و همراهی اکثریت با گفتمان دهه انقلاب و جنگ نیز محسوب می‌شد.

اگر گشت ارشاد جمع نشود شورش می‌کنیم! / علت مخالفت اصلاح طلبان رادیکال با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

روزنامه اصلاح‌طلب و کم تیراژ هم‌دلی نیز در یک گزارش عجیب درباره طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با ادبیاتی عجیب نوشته است:

فعالان زنان بیم آن دارند که دور جدید محدودیت و خشونت علیه زنان با پشتوانه لایحه حجاب و عفاف -که به احتمال زیاد در صحن علنی مجلس جامه قانون نیز بر تن می‌کند- و همچنین سخت‌گیری‌های جدید که همراه با تهدید و خشونت کلامی است، آغاز شود و دور تازه‌ای از خشونت‌های خیابانی را پس از اتفاقات سال گذشته بعد از درگذشت مهسا امینی را کلید بزند.

این روزنامه تاکید کرده است:

اکنون که خشونت‌ها به خاطر حجاب به جامعه بازگشته است، بسیاری بر این باورند بازگشت خشونت‌های کلامی و فیزیکی به سطح جامعه به بهانه حجاب، می‌تواند ناآرامی‌های پاییز و زمستان سال گذشته را تکرار کند و یک دوقطبی خطرناک دیگری را درباره حجاب در فضای عمومی جامعه شکل دهد و باعث تقابل‌ها و تنش‌های زیادی بین مردم شود، آن هم درست در برهه‌ای که فضای سیاسی واجتماعی کشور به‌شدت متلاطم است و خطر دو شقه شدن جامعه بیش از هر زمان دیگر کشور را تهدید می‌کند و بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به اتحاد و همبستگی بین آحاد جامعه احساس می‌شود.

اگر گشت ارشاد جمع نشود شورش می‌کنیم! / علت مخالفت اصلاح طلبان رادیکال با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

در روزهای اخیر رسانه‌های معاندین به روش‌های مختلف سعی کرده‌اند با ایجاد التهاب روانی فضای احساسی را به سوی اغتشاشات هدایت کنند، پیام روزنامه‌های اصلاح‌طلب در این ماجرا مشابه رسانه‌های فارسی زبان در خارج از کشور است!

اگر گشت ارشاد جمع نشود شورش می‌کنیم! / علت مخالفت اصلاح طلبان رادیکال با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

اگر گشت ارشاد جمع نشود شورش می‌کنیم! / علت مخالفت اصلاح طلبان رادیکال با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

عکس/ هم‌زمان با لیدرهای اغتشاشات رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز به خط شده‌اند.

علت مخالفت اصلاح طلبان با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

اصلاح طلبان ساختاری در محالف خود عملیاتی شدن اصلاح قانون انتخابات را ضربه ای به برنامه انتخاباتی این جریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ارزیابی می کنند.

روزنامه آرمان امروز دراین‌باره نوشته است:

قانون جدید انتخابات ابتدا با ۶۰ ماده قانونی توسط کمیسیون داخلی و شوراها تنظیم شده بود که در جنجالی‌ترین ماده که مروبط به «الگوی تناسبی انتخابات» است را به‌دلیل اینکه ۵۹ ماده دیگر را فدای یک ماده نکنیم خارج کرده‌اند. روز گذشته قرار بود این قانون در صحن مجلس به رای گذاشته شود ولی گویا باز هم به نتیجه نرسید.

با این وجود در حدفاصل حدود ۷ ماه مانده تا این انتخاب سرنوشت‌ساز هنوز کسی نمی‌داند که با کدام قانون باید پای صندوق رای بیاید و آیا در این وضعیت که هنوز قانونی تصویب نشده است چگونه باید ابهامات و البته شیوه‌های جدید را به «دست‌اندرکاران انتخابات»، «احزاب» و «شهروندان» آموزش داد؟ با این وجود باید به تحرکات انتخاباتی وزارت کشور دولت سیزدهم، که متولی این رویداد محسوب می‌شود اشاره کنیم که گویا منتظر تصویب قانون نیستند و فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی را در دستور کار قرار داده است.

اگر گشت ارشاد جمع نشود شورش می‌کنیم! / علت مخالفت اصلاح طلبان رادیکال با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

عباس عبدی نیز در یادداشتی در روزنامه اعتماد به صورت تلویحی بهانه‌های انتخاباتی را آغاز کرده و می‌نویسد:

سیاست باید انعطاف‌پذیر باشد و در مسیر خود همواره امکان دوربرگردان را در نظر بگیرد. حتی اگر سیاست اولیه اشتباه نباشد، از آنجا که ممکن است در طول زمان به دلایل پیش‌گفته دچار تغییر شویم و اصلاح سیاست ضروری شود، پس باید دوربرگردان در دسترس باشد نه آنکه مجبور شویم تا پایان راهی را برویم که هزینه‌زا است. سیاست معطوف به خیر عمومی است و مستلزم مشارکت جمعی نیز هست. توافق و تفاهم عمومی شرط لازم آن است. سیاست مبتنی بر ریسک بالا به لحاظ اخلاقی موجه نیست. این مساله نه فقط برای حکومت‌ها بلکه برای سیاست احزاب و گروه‌ها نیز باید درنظر گرفته شود. راهی را نباید رفت که دوربرگردان آن غیرممکن و پرهزینه باشد.

اگر گشت ارشاد جمع نشود شورش می‌کنیم! / علت مخالفت اصلاح طلبان رادیکال با اصلاح قانون انتخابات چیست؟

بر اساس اخبار بدست آمده اصلاح طلبان رادیکال با اشاره به بندی از اصلاح قانون انتخابات که بر پیش ثبت نام کاندیداها از 16 مردادماه تاکید دارد، تصریح می کنند این بند موجب می شود که اصلاح طلبان مجبور به رونمایی از برخی کاندیداهای خود شده و پیشاپیش نفرات مورد نظر آنان در استان های مختلف آشکار شوند.رادیکال های اصلاح طلب از دیگر سو بر این باورند پیش ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی موجب می شود که اصلاح طلبان ظرفیت فشار خود به حاکمیت را که بنا بود در نیمه دوم سال در چرخه عملیاتی قرار بگیرد، از دست بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 210
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    اینها همانهایی هستند که وقتی شهید الداغی جانش را برای دفاع از ناموس گذاشت، می گفتند بیخود در کار دیگران دخالت کرده. خدا رحمت کند شهدا را بعضی از آنها شهادتشان سوراخ چندگانه منافقین را خراب می کند و چهره واقعی آنها را آشکار. مانند شهید بزرگوار شیخ فضل الله نوری
    • DE ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      8 2
      اگر گشت ارشاد جمع نشود نمک میریزیم شورش می‌کنیم! مواظب باشید ما گروههای چنداد نفری تا شونصد نفری داریم که بعد از اینکه شورش کردیم به خودمون هم اغتشاش میکنیم. / اهناز فشاری نوشته وقتی زنی بخاطر خرید شیر خشک فاسد که من و شوهرم فروختیم و میلیاردها به جیب زدیم طفلش بیمار میشود و آزار میبیند ساکت ننشینید بیاین از من دفاع کنید .بگید زن زندگی آزادی ...چشمش کور میخواست نخره از اهناز خره.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 5
      شورش میکنی؟ چجوری؟ بیشتر خودتو برهنه میکنی؟ خاک بر سرت
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    96 60
    اول مخالف گشت ارشاد بودم ولی الان میگم کشوری توش گوسفند هم هست چوپون هم واجبه شعور مثل ادم زندگی کردن ندارن یه عده
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      23 17
      الان برای گوسفند هایی امثال شما باید گشت گوسفندان نفهم گذاشت
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      14 17
      آره راست میگی خوبه ذات خودت رو خوب میشناسی گرگ گله
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      13 12
      مردک لوده پدر مادرت کین این چه وضع صحبت کردنه مطمنی در مورد شناخت گوسفند درست عمل کردی
    • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 5
      البته بیشتر به گله می خوره تا چوپون
    • عیسی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      10 11
      اره واقعا جقدر تو گوسفند فهمیده ای هستی
    • تهرانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 3
      ادبیاتت خوب نبود ولی منطق حرفت درسته موافقم
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 3
      احتمالا اینایی که خیلی بهشون برخورده ،جزو همون گوسفندان هستند ،شما فحش رو بنداز خودش صاحبش رو پیدا میکنه😉
    • a IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 4
      این ادبیات طرفدارهای مشرقه مشرق ببین کیا طرفدارت هستند انشالله خداوند بزودی جواب شما رو میده صبر خدا بسیاره
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 0
      شمایی؟
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    82 39
    بالاخرههر انسانی ذات خودش رو یع روز نشون میده منجمله منافق
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    82 43
    قانون بدون صضمانت اجرایی توصیه اخلاقی بیش نیست. پلیس بدون هیچ ترسی وظیفه ش رو در چارچوب قانون انجام بده. هر کسی هم که نمیخواد گذرش به قانون بیفته حدود قانونی و اجتماعی رو رعایت کنه
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    93 49
    مشکل اینجاست که عوامل شورشی تون دیگه یا زندانند یا فرار کردن رفتن اونور آب یا از ترس چپیدن تو خونه. شما همیشه تمایل به آشوب دارید ولی دیگه ابزارش رو ندارید
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      69 27
      اپوزیسیون هم دیگر جایگاهی در نزد افکار عمومی ندارد.
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      52 20
      بزارید مردم خودشان راه دین شون پیدا کنند اجبار خوب نیست تشویق خوبه
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 1
      تو چی؟!
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      8 2
      یکی اگر خواست کشی را سوراخ کنه شما با تشویق مانع نمیشی؟
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    80 43
    شورش کردید و شکست خوردید. پس از قانون تبعیت کنید تا مجازات نشوید
    • سیامک IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      9 8
      تو دیگه چقدر حقیر و بزدلی ر
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 3
      نه سیامک تو بزرگ وشجاعی!!؟ بزرگ وشجاع شما توماج صالح ومحمدصادقی ها هستن که یکیشون مامور ندیده میگفت شمر خوردم دومی هم میگفت تا لوازم آرایشی م رو ندید نمیام!!!؟ برید
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    66 34
    طبیعیه غیر از شورش و خراب کاری کار دیگه ای بلد نیستید.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    77 41
    اون علی کریمی کلاهبردار شده دلسوز مردم تو سر خواهر خودت رو کلاه گذاشتی حالا دلت برای دختر مردم سوخته است ؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      53 22
      لعنت جاودانه ی خداوند بر تار و پود علی کریمی
    • سیامک IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      15 15
      آهای احمقهایی که باور کردین علی کریمی سر خواهرش کلاه گذاشته ، شما یا خیلی اخمقین یا خیلی حقیر و خالی از شرافت و مرام و معرفت ، علی کریمی به عالم و آدم کمک میکرد و دلسوز فقرا و مستمندان بود بعد خواهر خودش بنداز تو زندان ؟؟!!!
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 1
      مردم را سیاه نکنید
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 2
      سیامک. احمق و بدبخت تو وآدمایی امثال شما هستن که بیسوادی مثل علی کریمی ازشون سواری میگیره!!؟ علی کریمی به فقرا کمک میکنه!؟ بیچاره عنوان مثال فقط برای اینکه از حماقت در بیایی( البته بعیده) برو مصاحبه مرتضی مهرزاد رو بخون ببین شخصیت و ماهیت درونی امثال علی کریمی چیه تا قبل از این مصاحبه همه فکر میکردن علی کریمی همه مخارج مرتضی مهرزاد روتاحالا داده ولی واقعیت اینه که بغد اولین دیدار کریمی دیگه جواب تلفن مهرزادرو هم نداده!!!؟ ولی احمقهایی امثال تو الکی طرف رو گنده کردن بیچاره بزدل برو ببین باحامدکاویانپور چه بلایی سر روستائیان شمال با فروش زمینهاشون آوردن. راستی از قهرمان ملی تون چه خبر !؟ خخخخ امروز لاک چه رنگی زده قمه بسته به کمرش یا کلت!!)؟ الهی بگردم خیلی خشنه این قهرمان اوا خواهرتون خداکنه یه سربه شهرضا ما یا قزوین بزنه دلم برات میسوزه
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      5 2
      علی کریمی کلاهبردار دراومد. حسین رونقی کلاهبرداریش اخیراً مشخص شد. چاهزاده که بالای 60 میلیون دلار رو بالا کشید و در رفت. مسیح فرچه که چندصد هزار دلار از آمریکایی ها دستمزد گرفت. حامد اسماعیلیون هم که گندش دراومد سر خانواده های بازماندگان هواپیما رو کلاه گذاشته و ازش در کانادا شکایت کردند. بس کنید بابا - یک مشت دزد و کلاهبردار به اسم ترویج برهنگی دارند جیب خودشون رو پر می کنند و برای کاسبی کثیفشون چند تا دختر و پسر خام و احساساتی رو بازیچه خودشون قرار میدهند - مثلاً گشت ارشاد راه بیفته چه غلطی می خواهید بکنید؟
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    44 28
    گشت ارشاد
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    29 20
    غلط می خورن
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    17 14
    شورش؟!
  • عبدالله IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    64 32
    آقای پلیس و هر مسئولی که هستی ، لطفاً بدون ترس و مماشات ، این حیوانات هرزه بی حجاب و بد حجاب را از سطح جامعه اسلامی جمع آوری نمایید و در این راه به خدای بزرگ توکل نمایید و از هیچ کسی و هیچ چیز نهراسید که خانه عنکبوتی بیش نیستند.
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      9 5
      اخه دو ریالی اینهمه انسان رو‌کره زمین هستند که حجاب ندارند مطمن باش خدا میخواست به جا اینا چهار پا خلق میکرد
  • احمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    15 37
    راست میگن اگر ارشاد را جمع نکنید
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 2
      الان افساد طلبای طرفدار برهنگی شعار میدهند: اگر گشت ارشاد جمع نشه تیپ مخالفای گشت ارشاد مثل میمون میشه
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    69 35
    زنده بادگشت ارشاد
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      10 18
      مرگ بر گشت ارشاد-خیلی بی .......مشرق
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      2 5
      ارشاد که اشکال نداره اگه زور ی نباشه
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    36 12
    این چ‌ خشونت حجابی که ففط اصلاح طلبان زحم بستری می‌بینند؟
  • بیت IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    24 13
    در جایی که گوسفند باشه چوپان هم باید باشه
    • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      5 2
      شما جزه کدام دسته ای گوسفند ی یاچیز دیگه
    • حمید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      7 6
      گوسفندانی مثل شما که حتماً چوپون میخوان
    • alir IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      4 2
      قوانین و عرف توسط اکثریت مردم باز تولید می شود و همان نیز قانون است اگر شما گوسفندی و نیز به چوپان دارید به خودت مربوط است!
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    46 12
    متاسفانه دولت های اصلاح طلب همیشه نسبت به حجاب بی تفاوت بودن و سعی نکردن فرهنگ کشور رو در برابر فرهنگ وارداتی غرب مقاوم کنن
  • مرتضی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    17 23
    خدایش روز نیست که چند تا دزدی و خفت گیری نبینم
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      6 5
      نتیجه =خفت گیری آزاد ،هرزگی آزاد ،قتل ازاد ،بی ناموسی آزاد،پیش بسوی حیوانیت آزااااااد
  • ا.شهرضا(شهر شهید همت) IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    23 7
    درست توئیت کرده
  • یزدان DE ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    29 24
    زحمت خراب کردن اصلاح طلب ها رو نکشید مردم از همه عبو ر کردن
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 1
      اینو همه راجب اصلاح طلبان و اصولگرایان می‌دونن این را هرچی اسمشو بزارن شورش . اغتشاشات...... همش کار خودشونه می‌خوان دلار گرونتر کنن
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    25 54
    قانون طالبانی که درافغانستان اجرامیشه وحالاباید منتظرآن درکشورایران باشیم ماچقدربدبختیم
    • محمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      5 5
      ببین همین طالبانی ک میگی یه سال دیگه صبر کن ببین چه جوری کشورشونو بسازن
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 0
      مطمئن باش باآمدن طالبان وضع بدترمیشه
  • احمدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    39 13
    این جماعت نه اب نه خاک نه ناموس براشون مهم نیست
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 1
    دولت بلده .
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    42 13
    اگه قانون رعایت نشه فردا یه عده هم میخوان با سرو شکل و شمایل داعشی درخیابانها حاضر بشن، همچنین مانور اراذل و اوباش ، همجنس بازها و ... دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
  • محمد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    4 13
    تا چند سال قبل، در روستای ما تمامی خانم ها، محجبه و از پوشش چادر اسلامی استفاده می کردند
  • رضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    39 23
    تا وقتی علی کریمی ها و سلبریتی های بی سواد و احمق برای این جنبش ها فعالیت می کنند بدانید که آب از آب تکان نخواهد خورد
  • حمید IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    41 49
    کامنت های ساندیسی
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      45 20
      ساندیس شرف داره به کاسه لیسی آمریکا و انگلیس
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      35 16
      کامنت ها شما هم یه مشت کامنت مشروبی است
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      38 12
      نه کامنت های پیج من وتو و اینترنشنال خوبه
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 2
      خخخخخخخخ خداییش شماها رو با چی میشه دور هم جمع کرد؟ انقدر از هم نفرت دارین که با طلا هم نمیشه متحدتون کرد
    • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      5 0
      دوره ساندیس ور افتاد الان شده سن ایچ
    • حسن JP ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 2
      خوب توی غرب لیس چرا فشاری شدی؟؟
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      6 4
      کامنت ساندیسی خیلی بهتر از کامنت احمقانه الکلی شما براندازهاس
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 1
      کامنتهای ساندیسی شرف داره به کاسه لیسی شرف داره به ته لیسی آمریکا و اروپا آدم پهن احشام کشورش و وطنش رو بو کنه اما کاسه آمریکا رونلیسه حتی اگه از طلا باشه خیلی بدبختی آمریکا همون کاری رو با تو خانواده ات میکنه که با افغانی ها و عراقی ها کرده زیاد پاچه خواری نکن
  • مالک IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    21 17
    فقط میدونم هیچ چیزی زوریش به سرانجام نمیرسه اگرم برسه فقط تا مدتی هست،ارزش هر کاری به دلی بودنشه
  • abas IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    32 2
    مردم همین طور که برای مطالبات بر حقشون مثل 9دی قیام مکنند .
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    30 10
    مشکل از خود قوه قضائیه هستش که نمیتونه روزنامه و سایت ها و اشخاص مزدور افساد طلب رو بگیره.یکی مثل ابطحی رو بگیرن همشون به غلط .خوردن میوفتن.
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 1
      مشکل عقل بسیار کمی است که خدا بنا بر حکمتش به امثال تو داده است اینجا قطر با یک میلیون جمعیت نیست مردم ایران ماشبن مثل کره شمالی نیستند اختلاف بین مردم پیش میاد برو یقه کسانیو بگیر که بعد ۷۰۰۰ هزار سال اینجا برا اولین بار سر این موضوع اختلاف ایجاد کردند
  • ایران IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    10 13
    بازور وچماق نمی توان
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    20 5
    عمده قانون مجازات مفسدان و بی حجاب ضعیف هست تا گستاخ تر بشوند و فساد بیشتر شود تو حکومت اسلامی
  • Saeed NL ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    14 26
    فقط کامنتهای خاص منتشر میشه، در انتظار بررسی و غیر قابل انتشار یعنی همون کامنتهایی که نباید کسی ببینه
  • صادق IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    7 0
    مسیولین نظام اگر معیارهای قرآن و سنت رابرای انتخابات درنظر بگیرند و صلاحیت های مرپوطه رابدور از فامیلی ورفاقتی وسیاسی و..رعایت نمایندواز گروه های معاند وسکولاروبهایی ودوتابعیتی ونامزدهایی که برای رسیدن به مقام مجلس وریایست جمهوری و....بارشوه ودعوت بهع عمومی برای صرف غذا و پرداخت پول و وعده های متفاوت برای جمع آوری رای و.....با شدت برخورد نمایند امید است که امنیت پایداردرکشور بوجود آید
  • محمدعلی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 49
    خدایی سال پیش با هزار بدبختی و شهید جمعش کردیم.
  • علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    41 17
    طبیعی است که افراد هرزه و فاجعه ها از گشت ارشاد متنفر باشند
    • رضاییان IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 0
      اسم نیار
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 1
      خود گشت ارشاد هم گناه داره تو این گرما با چادر سیاه و شال و کلاه . شما تو ماشین کولر داری
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    27 13
    ببینید اصلاح‌طلبای بی مغز ،اتفاقا خودم خانمم منم تحت تاثیر قرار گرفتم کمی بی‌حجاب بیرون میرفتم ولی دیدم امنیتم با حجاب بیشتره ،شماها دارین گرگ دوپا پرورش میدین ،رفتم از روبرو حرم آقا امام رضا مانتو بلند گرفتم ،جلو باز بود دیروز دادم خیاطی ک واسه م دکمه بذاره ،امشب رفتم بیرون بدون آرایش ،ساده وپاک ،ان شاالله امام حسین کمکم کنه ک چادر بپوشم ،راستی از اولم باحجاب بود تحت تاثیر قرار گرفتم ولی میدونی ذات ما ایرانیا چیه متانت ،وقار اگه شیر پاک خورده باشیم برمیگردیم به ذاتمون،التماس دعا از همه ی عزیزان دارم که بتونم حرمت چادر مادرم زهرا رو نگه دارم
    • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 0
      اگه امام حسین وضع ما رو میدید.....
    • اسماعیل IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 2
      طیب الله انفسکم شما به فطرت خودت برگشتید و این نشان از اصالت خانوادگی وحلال خوری شماست از اصلاح طلبها صحبت نفرمایید که این جماعت ضد دین و باورهای مذهبی وفرهنگی ما ایرانیان هستند . نجاستی به نام اصلاحات
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 3
      یک زن باید بدونه که ضعیفه و در برابر مردهای گرگ نمیتواند آزاد باشد و بی حجاب چون دریده میشود
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 1
      بهتر نیست جلوی مردها گرگ گرفته شه یا گرگها کشته شن ؟
  • جعفری IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    9 30
    بهتراست اطلاح طلبان روی کاربیایند که هم کشورداری بلد هستند ونحوه تعامل بامردم را تجربه کرده اند
    • هادی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 1
      هرچی فساده گرفتاریه زیر سر همین اصلاح طلب ها ست
    • ........ IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 1
      کثیفت تر ومنافقتر از انان سراع ندارم،بلایی بر سر جامعه ایران اوردند که خدا داند وبس.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 0
      تو که اصلاح طلبی حاضری حمید رضا جلایی پور را بخاطر دادن 36000 قبضه ژ-3 پادگان مهاباد به کومله دموکرات که برای بشهادت رساندن بیش از 5300 هموطن کرد استفاده شد را محکوم کنی؟ حاضری مشارکت بهزاد نبوی و سعید حجاریان در بشهادت رساندن شهید رجایی و باهنر را محکوم کنی؟ حاضری جنایت ظریف و روحانی را برای وارد نکردن عمدی واکسن کرونا که باعث شد تا بیش از 140 هزار مردم بیگناه بدلیل واکسن نزدن فوت کردند محکوم کنی؟ اصلاح طلب بودن افتخار نیست ننگ و تعفن است.
  • امید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    7 12
    برای جنگ قدرت
  • امید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    12 7
    برای جنگ قدرت حتی از خطوط قرمز دین و سنت های ملی معرفی جامعه میگذرند
  • ایرانی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 2
    درود بر جمهوری اسلامی ایران .درود بر پلیس .درود بر گشت ارشاد .
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 4
    غلط میکنید شورش کنید گونی ها منتظرتون هستند
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      4 2
      بدبخت بی مایه دیگه مردم رو تهدید نکن؛ تو جیره ات رو بگیر!
    • سوسن محمدنسل IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      خفه شو احمق
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    5 3
    بوی شروع جنگ داخلی و برادر کشی می آید!!!؟
  • مهدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 2
    ما باید ببینیم نظر دشمنانمان چیه مخالفش انجام بدیم
  • کرامت IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 2
    سلام.پلیس.عزیز
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 1
    مشرق جون ، من طرفدار آرامش هستم ، ولی یک مسئله ائی بدجور روی مخ منه ، معمولا این تیپ مطالب رو که منتشر میکنید یه نگاهی به کامنت هاش میندازم ، متوجه نمیشم چرا فقط کامنت تندروهای افراطی که با یک ادبیات و قطعا" و حتما" مال یه چند نفر بیکار کامنت نویس نوشته میشه رو منتشر میکنی ؟ مثلا چی رو میخواهید ثابت کنید ؟ که مثلا خیلی طرفدار دارید ؟
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 3
      از اسراییل کامنت گذاشتی که نظر مزخرفت منفی میزنم ولی منفی نمی خوره؟ گشت ارشاد با قوت
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      1 1
      یکی از همین تندروهای بدبخت افراطی که وقتی یه نظر مخالف میبینه رم میکنه و میگه صاحب نظر مخالف تو اسرائیل ، تا وقتی تو هستی اسرائیل چیکاره است نکبت
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 3
    کاری نداریم ولی واقعا وضع حجاب افتضاح شده چادر و مانتو و روسری جای خود برخی پا را فراتر گذاشته اند باید فکری کرد
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    برا همین آمده🤓
  • رضا IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 3
    لبیک‌یا‌فاطمه‌الزهرا
  • میثم IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 1
    یعنی اف به اخبار ساختگی و سایت که نظراتش هم کاملا فیلتر شده هست
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    غده ی سرطانی بدخیم افساد طلبان اراذل و اوباش سگیونیست، باید ریشه کن
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 0
    بعضی حکومتها کف خیابون چانه زنی میکنن ....
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 1
    نیروی انتظامی وظیفه اش حفظ امنیت شهروندان است
  • امیر IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 3
    هیچ کس به خاطر اجرای قانون رعایت حجاب و شئونات اسلامی که جزو هنجارهای جامعه اسلامی است شورش نمیکنه
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    شعور هم خوب چیزیه
  • کرامت. IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 1
    خخخخ.شورش.میکنی.ای.وا.حتمن.بایدن.میا.کمکت.یا.شاید.ابلیس.بیا.احسنت.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    6 0
    شورش آمد نیامد داره جناب روحانی، یهو دیدی کودتا شد
  • مسعود IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    4 4
    شماها دین اسلامو میشناسید اصلا؟؟؟ قرآنو میشناسید؟ کجای اسلام و قرآن گفته به زور مسلمان کن؟
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      1 2
      به زور مسلمون نکردن. توی خونه خودت هررررررررررررررررغلطی می خوای بکن
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      2 0
      خب شما هم تو خونه خودت پالتو بپوش کاپشن بپوش ۴ تا روسری هم سرت کن
    • سوسن محمدنسل IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      تو که میشناسی چرا کمبود داری میخوای با ریختن خودت به بیرون جلب توجه کنی ... بترس از روزی که پشیمان خواهی شد که چرا بی خحاب بودم... آیه حجاب رو در قرآن حتما بخون دخترم
  • ایرانم IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 2
    لااقل دوتا نظر مخالف خواسته خودتون هم بذارید بدبختها خخخخ
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    5 2
    مشرق خدایی نونی که در میاری حرامه همه نظریه هارو منتشر نمیکنی گشت ارشاد باید برای دزدها و مفت خورهای نظام بزارن نه برای حجابی که باید اختیاری باشه
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      خواهشا خواهشا پارازیت های فوق تکراری این بیشرف که خودش صدر مفتخورهاست هیچوقت منتشر نکنید
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 1
    این اصلاح طلبها مثل اینکه خیلی دوست دارند زنان سرشون برهنه باشند
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 2
    این روزها کاملا برای مردم واضح شده سلبریتیهای وماهوارها ها واصلا ح طلبها باهم می‌خواهند برهنگی ایجاد کند اصلا صحبت روسری وحجاب اختیاری اجباری نیست
  • بی نام CA ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    5 1
    تحمیل حجاب خلاف دموکراسی است
  • عبوس IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 2
    تنها جمله ای که این جماعت رو تا اون اعماقِ تَهِشون میسوزونه : مرگ بر آمریکا 😄 والسلام
  • رزمنده IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    4 1
    راستی مرغ و گوشت هم مثل میوه‌ای تابستانی از سفرمردم کم بضاعت پرکشیدودیگرتوانی برای خرید این اقلام نیست
  • ناشناس IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 2
    قبل از اینکه گشت ارشاد را برای عامه مردم و بخصوص زنان بیگناه، ضعیف، نجیب، کشور با فرم و لباس و هیبت نظامی که باعث رعب و وحشت، تهدید برعلیه 85 میلیون ایرانی می باشد. عامل اصلی آن خود هستید. مگر حجاب مهسا امینی بد بود به والله نه؟!؟!
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    5 1
    چرا ما اینقدر نیروی انتظامی داریم ولی اینهمه دزدی واختلاس می شود ومی برند می خورند وخارج می شوندو کسی جلو دارشان نیست
  • علی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 2
    زودتر این اصلاحطلبای جاسوس رو شرشونو از این مملکت کن کنید تمام بدبختی مال ایناس گشت ارشادم همین اصلاحطلبا راه انداختن پدر سوخته ها
  • محمد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    شما اگر ارزه دارید جلو گرانی را بگیرید
  • ایرانی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    عقل میگه به قانون شرع باید عمل کرد
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    باز این چه شورش است!!!
  • خسرو IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    اصلاح طلبان که جز رانتخواری و چپاول ثروت کشور و باند و باند بازی کار دیگری بلد نبودند
  • DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 1
    ارشاد برای چه چیز ؟؟ حق انتخاب پوشش ؟ یعنی عادی ترین حق یک انسان ؟؟
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 2
      اگه انسانی خودتو بپوشون، انتخابش با خودته چی بپوشی...حق انتخاب پوشش یعنی این.‌.. اگه میخای لخت بشی، اون دیگه حق انتخاب پوشش نیس، بگو میخام لخت بشم پای انسانها رو وسط نکش
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    4 1
    جنگ قدرت است اصلا بحث حجاب نییت جنگ انگلیس و روس است
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    4 2
    ما همه تمام قد پای زنان ایران زمین ایستاده ایم تا آزادی
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      1 1
      بله به نام آزادی به کام عیاشی به نام زن به کام هرزه
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 2
    بهرحال با تمام فساد اصلاح طلبان یه چیز دارن که گروه حاضر ندارند و نمیتون داشته باشن
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    5 1
    همش بازی سیاسی است
  • مراد IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 1
    اف بر ....ون مشرقیها
  • عاشق وطن IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 0
    چرابا اختلاس و تورم مبارزه نمیشه؟چون همه دولتمردان فاسدووابسته هاشون سرشون تویه آخره.خدالعنت کنه اونیروکه گفت براتون یه که از دیوار مردم بارانی را.
  • س ح IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 1
    هرچیزی برای ماندگاری وتاثیر گذاری احتیاج به اصالت وریشه دارد مخالف نظام مثل خاتمی کجا ( که باعث پیشرفت میشه وکشور ومردم رو دوست داره) مخالف نظام مثل اپوزیسیون کجا که عده ای بی تمدن وابسته به غرب ووطن فروش هستند کجا ...
  • عبدالله IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    شورش بکنید ما هم از زندگی نکبت بار و فساد انگیزتان ، آشکارسازی می کنیم.
  • محمود IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 0
    خدا لعنت کند شما مزدورها وجیرهخاران انگلیس را،خدالعنت کند شماوطن فروشهارا با انسردسته منافقتون.
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 1
    اقتصاد را دریابید مردم از فقر دارند خودکشی می‌کنند مادر از نداری بچه خودش را می‌کشه
  • سعید فکار IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 2
    جمهوريت نظام فقط با دموکراسی عاقلانه یا همان جمله ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند...امید به آینده ای روشن ..عقلانیت اجتماعی نسل جوان ...البته این لج بازی بی حجاب ها فقط با درایت مسؤلین قابل پیشگیری ست نه با زور و باتوم...
  • اکبر IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 3
    کشوری که شهید داده جای بی حجابی و بی ناموسی نیست برن اروپا همجنس بازی
    • متین IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      6 2
      ایران جای بی حجابی نیست فقط جای دزدی و اختلاس و ریاکاریه
  • ایرانی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    ایرانی و فوبیای خودبرتربینی، نظرات رو که بررسی می کنیم متوجه این فوبیا میشیم.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    شورش کنید تا نتیجه اش را در جا ببینید،
  • وطنم IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    یه سوال خدمت اونایی که هی میگن حجاب هی میگن قانون کشور شهید دادیم خواستم بگم جیگرم داری جلوی گرونی رانت دزدی این بیشرفا حرف بزنی خدا لعنتتون کنه که سفره های مردم خالی شده به من چه که یکی دیگه میخواد گناه کنه توخودت اصلاح کن چشماتو درویش کن
  • اﻳﺮاﻥ IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 0
    ﭼﺮا ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺭﻭﻱ اﺭاﻣﺶ ﻧﻤﻲ ﺑﻴﻨﻪ اﻭﻥ اﺯ ﺗﺤﺮﻳﻤﻬﺎ ﻛﻪ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻫﺴﺖ ﻭﻝ ﻛﻦ ﻧﻴﺴﺖ اﻭﻥ اﺯ اﻗﺘﺼﺎﺩ ﻛﺸﻮﺭ ﻛﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﺸﻪ ﻧﻴﺴﺖ ﭘﺲ ﻛﻲ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺭﻭﻱ اﺭاﻣﺶ اﺳﺎﻳﺶ ﻣﻴﺒﻴﻨﻨﺪ اﺯاﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺭﻫﺎﻳﻲ ﻣﻴﺎﺑﻨﺪ اﺯ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻟﺬﺕ ﻣﻴﺒﺮﻧﺪ ﻳﻌﻨﻲ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ اﻭﻥ ﺭﻭﺯ ﺭا ﻛﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺗﻮ ﻛﺸﻮﺭ ﻋﺰﻳﺰﻣﺎﻥ
  • محمد IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 0
    اگه مثل طالبان رفتار کنید هیچ کاری نمیتونند انجام بدهمد.ولی اگه با رافت سلامی و گوش کردن به این و اون و مصلحت نظام بخواهید انجام بدین نتیجه نمیگیرید
  • ناشناس IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    باید تو کشور حجاب باشه بی بند وباری درست نیست
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 1
      چهل ساله حجاب هست
  • رز IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 2
    علت کشتن این همه نظامی وبسیجی خودگشت ارشادبوده مگه شورش پس ازکشتن مهسا توسط گشت نبود پس بهانه دست مردم ندهید جلوی خودسرهای بدون قانون بایستید
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    دمتون گرم گشت ارشاد باید هزاران مرتبه بدترین رفتار و با این نوع زنهای سلیته صفت برخورد کرد
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    اون خانم ها و دختران سلیته صفتی دم از آزادی می‌زنند و خود را برهنه می‌کنند پس نیاز جنسی دارند
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    اینا شلوار خودشان هم نمیتوننند بالا بکشند
  • رضاییان IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 1
    وقتی حتی هم پیالگانش مخالف گشت ارشادن دست به هرچیزی میزنه تا نگاه رو تطهیر کنه.
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    من اگر صحنه برخورد گشت ارشاد رو ببینم امکان نداره نرم و کاری نکنم جلو حالا هر چی میخواد بشه
  • ترابیان IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    رواج بی بندوباری و به فساد کشاندن دختران و جوانان کشور جزو ذات کثیف افساد طلبان وطن فروش اراجیف گوی حقه باز می باشد
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 1
      تندنرواینجاایران است نه افغانستان
  • حسن IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 1
    شورشتون رو هم دیدیم لابت های مجازی و چهار نفر مگس دور اتیش
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 3
    مردم ایران با اکثریت بالا پهلوی ووابستگان به امپریالیسم را ساقط کرودند .ودل خوش به انقلابیون
  • AE ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 0
    کارگزارانی‌ها اگر مدرسه باز کنند، روی تابلوی مدرسه می‌نویسند « توانا بود هرکه با ما بود »!
  • من غدیریم IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    بهانه های اصلاح طلبان منو یاد تاریخ خوارج می انداخت. چرا اصلاح طلبان به انقلاب پشت کردند. خیانت شان کم بود گشت ارشاد را بهانه می کنند
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 1
    وقتی زنی با بی حجابی مردها را شکار می کند و به پسران عزب اسیب می رساند تماشاچی نباشیم
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 4
    اگر گشت ارشاد احیا نشود ما اعتصاب می کنیم. خسته شدیم از هرزه و سگ باز
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    جناب عباس عبدی دور برگردون برای کسییست که چیزی را جا گذاشته چه بسا ان چیز عقلادمی باشد که اینجا به نفع انسان عاقبت بین باشد .
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 4
    ماخواهان اجرای گشت ارشاد وبرخورد با بی حجابها وزنان هرزه هستیم
  • بهلول GB ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    4 1
    بجای لایحه حجاب.لایحه جلوگیری ازفقر رانت دزدی ومافیا وخروج افعانها و عدم همکاری با چین وروسیه را به مجلس ببرید .
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      این زباله های متعفن پای ثابت تمام پست های اعتقادی علی‌الخصوص حجابند که فقط و فقط از روی سرمشق های دیکته شده دشمنان کشور رونویسی می کنند
  • روجا IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 2
    گشت ارشاد حضورش در همه جا لازم و ضروری است تنها تبه کاران از حضور و فعالیت گشت ارشاد مرغوب و عصبانی هستند.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    این اصلاح طلبها را نمیخواهید خفه کنید وزارت ارشاد بسه دیگه مماسات
  • US ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    گشت ارشاد یا هر گونه دیگری از امر به معروف توسط افراد واجد شرایط به خانمهایی که حجاب خودشونو رعایت نمیکنن
  • هادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    اینایی که هی قانون قانون میکنن اکثريت جامعه چه متدین چه غیر متدين حجاب اجباری و دخالت‌ در آزادی های اجتماعی رو قبول ندارن شما میگی نه این‌ها اقلیت هستند کار سختی نیست توی یک روز مشخص در این باره یک نظر سنجی بر گزار کنيد.
    • صدف IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 0
      اجرای قوانین الهی نیازی به نظر سنجی ولشگر کشی ندارد .کاشکی اینو بفهمیم.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 3
    چه غلط های اضافه ،مگه سالهای ۷۸،۸۸،۹۶،۹۶،۹۸،۱۴۰۱شورش کردید چه شکری خوردید؟
  • ناشناس IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    اکثر مردم خواهان برچیده شدن بی حجابی است پس بدون ترس و مماشات برخورد کنید. یا علی
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 3
    تا کی باید اصلاح طلبان خائن را تحمل کرد؟
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      2 1
      زنده باد اصلاحات-زنده باد سید محمد خاتمی
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 3
    بعد از انقلاب درحجاب سختگیری کردید والدین دیگر به فرزندشان سخت نمی گیرند
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 2
      اولا کدوم سختگیری؟ سختگیری یعنی چادر و روبند ر اجباری می کردن دوما اتفاقا وضعیت حجاب ولی نتیجه شلگیری دولتی ها زمان خاتمی و روحانی و شل گیری خانواده ها در تربیت بچه ها پای منبر خی بی ثی و اینترنسناس و من و دیو و ... بود
  • پژمان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    7 1
    اگر گشت اختلاس هم میزاشتن خوب بود
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 3
    شما کی هستید که شورش میکنید
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 2
    چرابااین رسانه های بد !!! برخوردنمیشه
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    روزی بهلول عدهای رادید که درحال تصفیه اب گل الود میباشد اوراخطاب کرد که دربالادست چندنفر ابراگل الوده میکنند بهتر نیست بجای تصفیه ابتدا از گل الود اب جلوگیری کنید
  • 😛✌️ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 0
    میرسه روزی که گشت بزارن برا مفسدان اقتصادی انحصاراتی نفوذی
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 2
    یکی باس خود گشت را ارشاد کنه😄😋نتیجه معکوس داده تابحال
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      1 0
      اتفاقا برعکس. فراوانی هرزگی در این چندماه تعطیلی گشت ارشاد نشون داد خیلی هم موثر بود و الان هم بخاطر بازدارندگی اش می ترسید از احیای گشت ارشاد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    سیاست اصلاح طلبها هر سال یک اغتشاش است که بتوانند از دل این اغتشاشات اولا اجازه ندهند اوضاع اقتصادی کشور خوب بشود تا مردم به ستوه بیایند دوما با هر اغتشاشی جمهوری اسلامی را مجبور به عقب نشیتی از یک یا چند اصول خودش بکنند اینجوری طی چند سال آینده فقط نامی از جمهوری اسلامی باقی می ماند
  • 😛✌️ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    ملت پاشید نفوذیها را ارشاد کنید مدیران و انحصارات را ارشاد کنید
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    5 1
    مملکت رو خوردن بوردن اختلاس کردن اموال ملت رو به باد دادن ،باز شما میگین گشت ارشاد باشه یا نباشه،هموطنان به باد رفتین ،عمرتون به باد رفت !!!کی میفهمین گشت و ارشاد و اینا همه برای منحرف کردن منو و شماست،یه کم تفکر
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      اونایی که خوردن و بردن و اختلاس کردن ناانسانهای مادی دنیازده ای هستند درست از قماش خود شما که اگر دستتون می رسید بعلت نداشتن قیدوبند دینی، از اونا بدتر بودید.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    نفسای اخره
  • علـی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    غلط زیادی خوردن اون بدهای رسانه‌ای!
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    انقدر هشتگ زده میشه ولی عملی در کار نیست نمونه مهمش همین محمد صادقی تو فضا مجازی انقدر کری خونی و توهین خطاب به پلیس میگفت ولی زمانی که پلیس رفت سراغش مثل بچه ها رفتار میکرد (خطاب به پلیس گفته بود که اگه بیان همه رو میکشه، بعد پلیس که اومد شروع میکنه فیلم گرفتن و میگه اگه بیایید جلو جیغ میزنم😂 ولی خداییش محمد صادقی دختر خوبی شده
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    اگر گشت ارشاد فایده داشت که کار به اینجا نمیرسید. اگر گشت ارشاد لازم است که خب واجب خدا را یکسال رها کردید. اگر نفوذی ها به دنبال کمک به شورشی ها نیستند، چرا درست نزدیک سالگرد مهسا امینی گشت ارشاد دوباره راه میفته؟ چرا قبل تر یا بعدتر نه؟
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 2
    اولا افساد طلبان کک کی باشن که تهدید کننن)؟ دوما نکنه افسادطلبان توهم برداشتن که اغتشاشگران حامیان و هوادارن اونها هستن!؟
  • US ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 6
    زن زندگی ازادی
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    2 1
    یعنی کسی هم هست باور کنه این جماعت دلشون برای مردم ایران سوخته
  • مسلم IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    با سلام دم همه کسانیکه به خاطر عابرو جامعه حرف می شنوند و کارشان را انجام می دهند گرم .
  • فدائی رهبر انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه ای IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    اگر گشت ارشاد با مفاسد اجتماعی و هنجار شکنان قاطعانه برخورد نکند فحشا کشور را در باتلاق فرو می‌برد.
  • فدائی رهبر انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه ای IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 1
    درسته که بی‌حجابی زنان از بی غیرتی مردان آن خانواده است اما صهیونیستها با ابتذال کشیدن زنان کانون خانواده ها را هدف قرار دادند و سگ گردانی در خیابان‌ها توسط زنان و دختران فوق العاده بی‌حجاب پیامد بدی را بجا می‌گذارد لذا با غیرتان بیدار شوید که صهیونیست افکارش را پیاده کرده است .
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 1
      شما چرا به همه شک داری
  • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اصلاح طلبان به روزنامه هایتان تذکر بدید هر مطلبی را ننویسند.
  • PL ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 1
    راستی پرونده اختلاس فولاد مبارکه هنوز هم از یاد مردم نرفته. نتیجه اش چی شد؟
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    1 1
    مکان تجمعات چیطورس؟ وزارت کشور پشیمان شده که محلی برای تجمعات اختصاص نداده؟ نکنه تقیه کردن
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    1 0
    هیچ کسی قدرت شورش دوباره نداره ، به دو دلیل ،، اول انکه خارج نشین ها فهمیدن غلطی نمی تونن بکنن ، و دوم جمهوری اسلامی براش کاری نداره مثل فرانسه برخورد کنه ، ولی چون نمی خواد قهری برخورد کنه مماشات می کنه
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      1 0
      مماشات چیه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس