کد خبر 1509170
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
تجارت جدید رونالدو در عربستان +عکس

ابرستاره پرتغالی در عربستان وارد تجارت آب معدنی شد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی علی رغم حضور در مستطیل سبز با استفاده از شهرت جهانی اش به تبلیغ انواع کالاها می پردازد که باعث درآمدزایی چند میلیون دلاری برایش دارد.

رونالدو اخیرا به تبلیغ از یک نوع آب معدنی در صفحه اینستاگرامش پرداخت. در همین رابطه سایت «اسپورت» عربستان خبر داد آب معدنی هایی که رونالدو تبلیغ کرده بود در دستان بازیکنان النصر دیده شد. اسطوره پرتغالی این برند آب معدنی را میان بازیکنان توزیع کرد.

 تجارت جدید رونالدو در عربستان +عکس

باشگاه النصر به نظر می رسد بعد از تبلیغ رونالدو از این برند آب معدنی با این شرکت قرارداد امضا کرده است. اسطوره پرتغالی با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورویی در عربستان پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ به شمار می آید.

لیگ عربستان این روزها میزبان فوتبالیست های مشهوری است تا در ۱۰ سال آینده با کمک های چند صد میلیون دلاری دولت به یکی از ۱۰ لیگ برتر دنیا تبدیل شود.

کریم بنزما، نگولو کانته، نوس، کولیبالی، فیرمینو، مندی و ساویچ از جمله فوتبالیست های مشهوری هستند که اخیرا به لیگ عربستان منتقل شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ابرستاره پرتغالی در عربستان وارد تجارت آب معدنی شد. // ببین عربستان برجام را امضاء کرد مشکل آب معدنی و آب آشامیدنیش هم حل شد. بعد ما باید منتظر بارون بمونیم .تازه ابرها زیر پای خود را نگاه میکنند افه ای تی افه و برجام وسند 2030 را امضاء نکرده باشی نمیبارند میرن در کشورهایی میبارند که امضاء کردند.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ستاره فوق ستاره ابر ستاره ابر ابر ستاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس