کد خبر 1508926
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
فروش زمین با سند جعلی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای که با جعل سند مالکیت یک قطعه زمین در شمال تهران را به مبلغ ۱,۰۰۰ میلیارد ریال قصد فروش داشت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی گسترده مأموران این پلیس فعالیت یک جاعل حرفه‌ای اسناد املاک در تهران کشف کردند. بنابر حساسیت موضوع، مأموران تحقیقات شبانه روزی را آغاز کردند و پی بردند، این مرد با جعل اسناد املاک دست به اعمال مجرمانه زده و قصد دارد یک پلاک ثبتی به مساحت ۷۷۰ متری در محدوده باغ فیض تهران را به مبلغ هزار میلیارد ریال به فرد دیگری منتقل کند.

مأموران در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی و در ادامه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی کردند. با به دست آمدن این اطلاعات مهم، و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران در یک عملیات پیچیده متهم را مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه ۱۰۰ عدد انواع مهر جعلی مربوط با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله دادسرا، دفاتر اسناد رسمی و اداره ثبت اسناد، املاک از مخفیگاه موردنظر و خودروی متهم کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل اسناد و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد. سرهنگ بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 0
    لطف کنیدبحای اینهمه ازعلم وعمل دوکلمه حرف اموزنده یرای مقابله بااین شیادهابنویسید که نتیحه خبرعایدمردم بشه نه سیستم نیروهای گوش به زنگ مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس