«موکب رسانه‌ای معلی» از شب اول محرم فعالیت خود را آغاز می‌کند

موکب رسانه‌ای معلی جهت تولید برنامه توسط شبکه‌‏های سیما و شبکه‏‌های مجازی به عنوان نخستین موکب عزای حسینی برپاشد.

به گزارش مشرق، رسم زیبای موکب‌داری که از میهمان نوازی هر ساله مردم عراق در ایام اربعین در یادها مانده است، این بار به حوزه رسانه نیز وارد شده و ارادتمندان اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) در قالب «موکب رسانه‌ای» به خدمت‌رسانی در حوزه رسانه مشغول هستند.

موکب رسانه‌ای معلی از سال ۱۳۹۸ با هدف پوشش زنده رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان نخستین رسانه اختصاصی اربعین در فضای مجازی هر سال این رسالت مهم رسانه‌ای را برای معرفی عظمت پیاده‌روی اربعین انجام داده است. هر ساله از سیگنال پخش زنده معلی، شبکه‌های رسانه ملی بهره برده و زیبایی اربعین و خلوص پیاده‌روی زائران کربلا را برای عاشقان سیدالشهدا(علیه‌السلام) به نمایش گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در سال جاری این موکب رسانه‌ای فعالیت خود را از ابتدای محرم آغاز کرده و با برپایی موکب رسانه‌ای در پشت بام صحن عقیله امام حسین(علیه‌السلام) بسترهای فنی و استودیویی قوی را برای تولید برنامه توسط شبکه‏های سیما و شبکه‏های مجازی فراهم کرده است.

گفتنی است، سیگنال پخش برنامه‌های محرم و صفر موکب رسانه‌ای معلی به غیر از شبکه‌های سیما از طریق بسترهای مجازی این موکب رسانه‌ای قابل مشاهده است.

مسئولان این موکب اعلام کرده‌اند که آماده ارائه خدمات فنی و استودیویی از محل این موکب در صحن عقیله به تمام رسانه‌‏ها برای تولید برنامه‌‏های خود هستند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند فضاهای مجازی موکب رسانه‌ای معلی را از طریق لینک‌های زیر دنبال کنند.

پیام‌رسان بله (https://ble.ir/@moallatv)

آپارات (https://www.aparat.com/moallaatv)

تلگرام (https://t.me/moallatv)

یوتیوب (https://www.youtube.com/@moallaatv)

شبکه شاد (https://shad.ir/moallatv)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس