پهپاد

روسیه می‌گوید هشت پهپاد اوکراینی را بر فراز سواستوپل کریمه سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، یک مقام مستقر در مسکو گفت که نیروهای دفاع هوایی و ناوگان روسیه در دریای سیاه بامداد روز یکشنبه هشت پهپاد اوکراینی را بر فراز بندر سواستوپل کریمه رهگیری کردند.

به گزارش رویترز، میخائیل رازوژایف، فرماندار سواستوپل مستقر در مسکو در تلگرام گفت: «هیچ موردی چه در شهر و چه در منطقه آبی آسیب ندیده است».

او افزود: یک فروند پهپاد بر فراز دریا سرنگون شد، پنج فروند پهپاد توسط نیروهای جنگ الکترونیک روسیه رهگیری و دو پهپاد سطح آب در ساحل بیرونی منهدم شدند.

رازوژایف پیشتر گفته بود که این حملات بر فراز بندر سواستوپل و نواحی بالاکلاوا و خرسونس این شهر انجام شده است.

درباره حمله به شبه جزیره کریمه اظهارنظر فوری از سوی اوکراین ارائه نشده است.

اوکراین تقریباً هرگز علناً مسئولیت حملات در داخل روسیه یا مناطق تحت کنترل روسیه را بر عهده نمی‌گیرد، اما در ماه‌های اخیر گفته است که تخریب زیرساخت‌های نظامی روسیه به ضدحمله کی‌یف کمک می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 3
    خیلی هم عالی، پس وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ قهوه ای جانفشانی در راه اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشتون هست پس در نبود وحوش بلک واتر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید، به عنوان مدافعان کاخ قهوه ای بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای ناخواسته شکستی برای اربابهای یانکی همجنس بازتون در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی پدر خواهید شد!!!
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      4 0
      وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کریمه و کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • عمیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 4
    ای داد این نتیجه نشستن و کامنت بازی است. وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ سیاه و ماله کشان و دلباختگان قوم لوط جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین شتافته و به عنوان مدافعان ناتو بجنگید که اگر خدای خواسته شکستی برای آمریکا در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس