پاسخ تند کارشناس bbc به مجری درخصوص فروش پهپادبه روسیه توسط ایران +فیلم

کارشناس بی بی سی در پاسخ به سؤال مجری برنامه در خصوص موضوع فروش پهپاد توسط ایران به روسیه گفت: نمی‌توان ایران را در این زمینه محکوم کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی فیروزی، کارشناس مسائل بین‌الملل در پاسخ به سؤال مجری بی بی سی در خصوص فروش پهپاد توسط ایران به روسیه و لزوم محکومیت ایران در این زمینه، با پاسخ تندی گفت: خرید و فروش سلاح توسط کشورها در زمان جنگ‌ یک امر طبیعی است، و حتی اگر فروش پهپادها به روسیه در زمان جنگ هم باشد، نمی‌توان ایران را محکوم کرد.

وی در ادامه یادآور شد: نمونه آن هم در جنگ ایران و عراق بود که فرانسوی‌ها نه تنها هواپیما بلکه خلبان هم به عراق می‌دادند تا توسط هواپیماها و خلبان‌های آنها ایران را بمباران کنند و بر اساس ضعف حقوق بین‌الملل هم بعد از جنگ هیچ کشوری نتوانست کاری انجام دهد و فرانسه را محکوم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    6 0
    بی بی سی مغرضانه سعی درمحکومیت ایران درجنگ روسیه واکراین است ولی حاضرنیست که بپذیرندکه غربیهابه دنبال آتش افروزی بیشتردرجنگی هستندکه می خواهندبیشترسلاحهای خودشان رابفروشندوازاین راه درآمدکسب کنند
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    4 0
    جناب اقای پویتن به همه دنیا ثایت کرده جنگ برای همه بده نه فقط ایران و خاورمیانه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    6 15
    پس وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      1 2
      وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ قهوه ای جانفشانی در راه اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشتون هست پس در نبود وحوش بلک واتر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید، به عنوان مدافعان کاخ قهوه ای بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای ناخواسته شکستی برای اربابهای یانکی همجنس بازتون در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی پدر خواهید شد!!!
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    8 5
    اگر فرانسه به عراق جنگنده می داد روسیه به عراق جنگنده و هلیکوپتر و تانک و توپ و تفنگ و نارنجک و سیم خاردار و...میداد حدود ۸۰ درصد تجهیزات صدام روسی بود یعنی ۸۰ درصد شهدای ما با تجهیزات روسی کشته شدند. شما مزدورهای روسیه چه اصراری به تحریف تاریخ دارید؟؟؟
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      3 4
      زر مفت نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس