کد خبر 1508684
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

چطور در کمتر از یک دقیقه شارژ همراه اول بخریم؟

این روزها خرید شارژ همراه اول و سایر اپراتورها سخت نیست. روش‌های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سیم‌کارت خودتان را شارژ کنید و با سرعت فوق‌العاده در زمان مناسب این کار را انجام دهید. در ادامه قصد داریم درباره روش‌های خرید شارژ همراه اول کمتر از یک دقیقه اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما بمانید.

از کدهای دستوری کمک بگیرید

یکی از روش‌های ساده و سریع برای آنکه بتوانید خرید شارژ همراه اول را انجام دهید این است که از کدهای دستوری کمک بگیرید. یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای خرید شارژ همراه اول این است که از درگاه #1* استفاده کنید. با کمک این کد دستوری همه مشترکین اعتباری و دائم همراه اول می‌توانند نسبت به خرید شارژ اقدام کنند.

همچنین درصورتی‌که به‌دنبال خرید شارژ عادی هستید کد دستوری *1*1*1# معرفی شده و برای دریافت شارژ فوق‌العاده باید کد دستوری *1*1*2# را در گوشی همراه خود را وارد کنید. ویژگی جذاب استفاده از کدهای دستوری برای خرید شارژ همراه اول این است که در همه گوشی‌های ساده و هوشمند قابل کاربرد دارد. همچنین افرادی که فاقد گوشی هوشمند هستند یا اینکه بسته اینترنت ندارند، تنها با شماره‌گیری این کدهای دستوری می‌تواند خرید شارژ را به‌راحتی و در کمتر از یک دقیقه انجام دهند.

از دستگاه خودپرداز شارژ بخرید

یکی دیگر از روش‌های سریع که برای خرید شارژ می‌توانید از آن استفاده کنید این است که به دستگاه‌های خودپرداز شعب بانک‌های مختلف مراجعه کنید و برای خرید شارژ اقدام نمایید. برای این کار ابتدا باید کارت بانکی خودتان را در دستگاه قرار داده و از قسمت سایر خدمات خرید شارژ را انتخاب کنید. البته این روش برای خرید شارژ زمان بیشتری از شما می‌گیرد و ممکن است که دور بودن و فاصله زیاد از خودپرداز یکی از موانع استفاده از این روش باشد و نتوانید کمتر از یک دقیقه فرایند دریافت شارژ را پیش ببرید.

وب‌سایت همراه اول

اپراتور همراه اول، اپلیکیشن و وب‌سایت خود را در اختیار کاربران همراه اول قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند از خدمات مختلف این اپراتور مانند خرید شارژ یا خرید بسته اینترنت همراه اول استفاده کنند. برای این کار باید ابتدا وارد وب‌سایت همراه اول یا اپلیکیشن موبایلی آن شوید و خرید شارژ را انجام دهید.

نکته مهم این است که در حال حاضر به وب‌سایت‌های دیگری نیز در زمینه فروش در زمینه خرید شارژ، خرید بسته اینترنت همراه اول و سایر اپراتورها فعال هستند. بنابراین حتما دقت کنید که موارد امنیتی را برای استفاده از خدمات این وب‌سایت‌ها به کار بگیرید تا با مشکلی در زمینه پرداخت و امنیت کارت اعتباری بانک خود روبرو نشوید.

شارژ اضطراری همراه اول بگیریم

اپراتور همراه اول کدهای دستوری متعددی را برای کاربران معرفی کرده که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. درصورتی‌که امکان خرید شارژ ندارید، می‌توانید از شارژ اضطراری همراه اول کمک بگیرید. برای این کار باید کد دستوری #10* را از طریق تلفن همراه خود را وارد کنید و بعد گزینه خدمات اصلی را انتخاب نمایید.

در این قسمت چتر اضطرار یا اعتبار اضطراری را انتخاب کنید. بعد از مدت کوتاهی یک پیامک از طرف همراه اول برای شما ارسال می‌شود که بر اساس آن شارژ سیم‌کارت به مبلغی محدود برای شما اعلام می‌شود. با این شارژ می‌توانید مکالمه ضروری خود را انجام دهید. البته دقت داشته باشید که مدت استفاده از این شارژ اضطراری حداکثر یک ماه است.

از اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده کنید

یکی دیگر از روش‌های سریع و دردسترس که کمتر از یک دقیقه با استفاده از آن‌ها می‌توانید خرید شارژ یا خرید بسته اینترنت همراه اول را انجام دهید این است که به سراغ اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت موبایلی بروید. البته برای استفاده از این نرم‌افزارها قبل از هر چیز نیاز به یک گوشی هوشمند و بسته اینترنت دارید.

نکته مهم دیگر این است که حتماً اپلیکیشنی را برای خرید شارژ و سایر خدمات موبایلی استفاده کنید که فاکتورهای متعددی در آن رعایت شده باشد. به‌طور مثال یکی از مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن پرداخت خوب این است که پشتیبانی مناسبی داشته باشد تا در هنگام بروز خطا در تراکنش‌ها و کسر مبلغ از حساب کاربر این مشکل را برطرف کند. علاوه بر آن عوامل پشتیبانی اپلیکیشن باید در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگو باشند و مشکلات ایجاد شده در زمینه استفاده از خدمات مالی اپلیکیشن را برای کاربران برطرف کنند.

نکته مهم دیگر این است که اپلیکیشنی را انتخاب کنید که امنیت کاملی داشته باشد و به درگاه بانکی ایمن و مطمئن وصل شود. علاوه بر آن برخی از اپلیکیشن‌های موبایلی گزینه کیف پول را برای کاربران فعال می‌کنند تا به‌راحتی بتوانند از مبالغ موجود در کیف پول، خرید شارژ یا خرید بساه اینترنت همراه اول و سایر اپراتورها را انجام دهند.

اپلیکیشن دیجی پی، یک اپلیکیشن همه کاره

یکی از نرم‌افزارهای موبایلی که در زمینه خدمات مالی مانند خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض، نیکوکاری و... فعال است، اپلیکیشن دیجی پی است. دیجی پی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فعال و معتبر فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا شناخته می‌شود که خدمات پرداخت را به شکل مناسب و مطمئن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن اپلیکیشن دیجی پی دارای یک کیف پول الکترونیکی است که با استفاده از آن می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را در زمان کمتر از یک دقیقه انجام دهید.

نکته مثبت دیگری که اپلیکیشن دیجی پی به آن مجهز است، ارائه سرویس‌های مالی متعدد برای کاربران است. با نصب اپلیکیشن دیجی پی یا ورود به وب‌سایت آن می‌توانید از خدمات مختلفی مانند پرداخت قبوض خدماتی مانند قبض برق، آب و گاز و پرداخت قبوض تلفن همراه اپراتورهای مختلف برخوردار شوید.

علاوه بر آن تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن دیجی پی قابل استفاده هستند. اما در نظر داشته باشید که برای استفاده از کارت بانکی نیاز به رمز دوم کارت بانکی، تاریخ انقضا و کد اعتبارسنجی کارت بانکی خود دارید. همچنین درصورتی‌که در هنگام خرید شارژ یا سایر خدمات مالی دیجی پی مبلغ از حساب شما کسر شد اما سیم کارت شارژ و فعال نشد، طی ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حساب شما بازگردانده می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید با پشتیبانی و کارشناسان دیجی پی از طریق شماره تلفن 02161930000 تماس بگیرید و با ارائه شماره پیگیری تراکنش خود و شماره تلفن همراه این موضوع را از طریق همکاران دیجی پیگیری نمایید.

درنهایت اینکه....

روش‌های قدیمی مانند خرید اعتبار با استفاده از کارت شارژ همراه اول از فروشگاه‌ها واقعا زمانبر و کهنه شده است. این روش زمان زیادی از شما می‌گیرد و بهتر است با توجه به فناوری‌های دیجیتال به سراغ روش‌های بهتر و مناسب‌تر بروید.

در پایان به این نکته دقت داشته باشید که بعد از اینکه خرید شارژ از طریق وب‌سایت همراه اول، دستگاه‌های خودپرداز و اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت مالی، حتماً میزان اعتبار خود را چک کنید. برای این کار می‌توانید از کد دستوری #11*140* کمک بگیرید و چند لحظه منتظر بمانید تا میزان شارژ باقیمانده روی گوشی تلفن همراه برای شما نمایش داده شود. همچنین درصورتی‌که با مشکلی روبرو شدید، می‌توانید با شماره‌گیری تلفن ۹۹۹۰ یا ۴۴۴ از میزان شارژ باقی مانده سیم‌کارت خود مطلع شوید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس