کد خبر 1508253
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
انتقام‌گیری خانوادگی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که درشبکه اجتماعی اینستاگرام برای پدرش ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد‎.

به گزارش مشرق، احسان بهمنی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص مزاحمت و دریافت پیام‌های نامناسب، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ بهمنی ادامه داد: در ادامه تحقیقات با بهره‌گیری از روش‌های علمی و اطلاعاتی نهایتا گرداننده صفحه مطروحه، مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی ‌مراجع قضائی این فرد در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه پلیسی دستگیر و یک دستگاه گوشی تلفن همراه وی توقیف شد.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و در خصوص موضوع اظهار بی‌اطلاعی نمود که پس از مشاهده ادله دیجیتال به بزه ارتکابی اعتراف نمود وبیان داشت: "صفحه اینستاگرام در اختیار بنده است و از طریق گوشی تلفن همراه صفحه را مدیریت می‌کردم"و با ارسال پیام‌ها به پدرم به‌علت جدا شدن از مادرم قصد انتقام از وی را داشتم.

سرهنگ بهمنی با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی یک از عوامل ایجاد کننده ارتکاب جرم است به شهروندان توصیه نمود برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی از مهارت حل مساله استفاده کرده و فضای مجازی را به عنوان عامل انتقام‌گیری انتخاب نکنند زیرا پلیس در برخورد با افرادی که امنیت کانون خانواده را هدف قرار می دهند، برخورد قاطع می کند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان تاکید کرد: شهروندان محترم در صورت مواجهه با هر گونه موضوع خارج از چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی اعلام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    4 0
    طفلی جرات نداشته رودررو حرفاشو به پدرش بگه غیر مستقیم گفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس