کد خبر 1507930
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
عنایتی: ۲ ماه تیم امید را تحمل کنید

سرمربی تیم امید ایران گفت: من از همه کسانی که قلبشان برای موفقیت تیم ملی می‌تپد درخواست می‌کنم در این دو ماه همراه تیم امید باشند و ما را تحمل کنند.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران در حاشیه تمرین این تیم قبل از سفر به اردوی ترکیه اظهار داشت: با تلاشی که مدیران فدراسیون فوتبال انجام دادند اردوی تدارکاتی مناسبی را در کشور ترکیه برگزار خواهیم کرد. قرار است در طول اقامت خود در ترکیه سه بازی دوستانه را برگزار کنیم. این بازی‌های تدارکاتی برای هماهنگی کمک زیادی به ما خواهد کرد.

سرمربی تیم امید ایران اضافه کرد: بعد از اردوی ترکیه بازیکنان تیم ملی در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهند گرفت و سعی خواهیم کرد یک هفته قبل از اعزام تیم به ازبکستان بار دیگر بازیکنان را در اختیار بگیریم تا حضوری موفق در بازی‌های مقدماتی المپیک داشته باشیم.

عنایتی ادامه داد: از همه باشگاه‌هایی که با تیم امید ایران هماهنگی داشتند و بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار دادند، تشکر ویژه‌ می‌کنم. همه تیم‌ها موفقیت تیم‌های ملی را اولویت خود قرار می‌دهند که این نگاه جای تقدیر دارد.

وی افزود: ما ۲ ماه سخت را پیش رو داریم. اگر بتوانیم از این ۲ ماه سخت که پیچ خطرناک آن را می‌نامم به سلامت عبور کنیم، با تعاملی که بین باشگاه‌ها خواهیم داشت در فیفادی برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنیم تا باشگاه‌ها متضرر نشوند. قول می‌دهم من و همکارانم با تمام وجود تلاش کرده و با کسب نتایج قابل قبول از نام و اعتبار ایران دفاع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس