کد خبر 1507638
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
روزنامه کیهان

گفت: شاید در این توهم هستند که همه این همراهی‌ها و همسویی‌ها با دشمنان تصادفی است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوست:

گفت: چه خبر؟!
گفتم: رابرت کندی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفته است؛ آمریکا تقریباً در همه کشورهای جهان روزنامه‌نگارانی را در استخدام خود دارد و به آنها حقوق و دستمزد می‌دهد تا در گزارش‌ها و نوشته‌های خود منافع آمریکا را تامین کنند.
گفت: تاکنون ده‌ها بار از روزنامه‌نگاران غربگرا و روزنامه‌های مدعیان اصلاحات خواسته شده که توضیح بدهند چرا مواضع آنها با مواضع و خواست رسماً اعلام شده دولت آمریکا مو نمی‌زند؟! و هنوز به این سؤال پاسخی نداده‌اند!
گفتم: مرد حسابی! چه جوابی دارند که بدهند؟! وقتی دقیقاً مواضع آمریکا علیه ایران را منتشر می‌کنند، دیگر جای انکاری باقی نمی‌ماند! باید از مراکز اطلاعاتی پرسید که مگر از جنگ نرم دشمن بی‌خبرند؟ و مگر نباید پادوهای دشمن را شناسایی و با آنها مقابله کنند؟! چرا به وظیفه خود عمل نمی‌کنند؟!
گفت: شاید در این توهم هستند که همه این همراهی‌ها و همسویی‌ها با دشمنان تصادفی است!
گفتم: دزدی وارد جالیز گوجه فرنگی شده و گوجه‌ها را می‌چید و درون کیسه می‌ریخت. صاحب مزرعه سر رسید و پرسید؛ مردک این‌جا چه می‌کنی؟ یارو گفت؛ باد مرا آورده! پرسید؛ گوجه‌ها را
برای چه می‌چینی؟ گفت؛ دستم را به بوته‌ها گرفته‌ام که باد مرا نبرد! پرسید؛ ولی داری گوجه‌ها را درون کیسه می‌ریزی! گفت؛ آی گفتی! اتفاقاً این دیگر سؤال خود من نیز هست! بیا بنشین با هم فکر کنیم شاید جواب این سؤال را پیدا کنیم!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    احسنت ، عبید زاکانی. ای بابا چه جالب تا الان حواسم نبود. شاید از اجداد زاکانی شهردار باشه 🤪
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    1 0
    حرف حساب
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    1 0
    حسین اقا افراط وتفریط .چپروی.وراستروی.همه دوری از صراط مستقیم است امر ونهی رافت غضب قصاص وگذشت همه باهم امده وهرکدام بجای خود بردیگری مقدم است رحما بجا .اشداع هم بجا مفید است نه همش سکوت نهفریاد متاسفانه مادر حاکمیت دچار افراط کوم وتفریط بسیار هستیم چون اهل تکلیف نبوده مدام مصلحت سنجی داریم یک سلول سرطانی تادمل نش‌ود وکاررابه بحران نکشد اقدام نمیکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس