کد خبر 1508751
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
روزنامه کیهان

گفتم: این جماعت غربگرا هنوز به این پرسش پاسخ نداده‌اند که چرا هروقت آمریکا از یک اقدام ایران عصبانی می‌شود، داد این جماعت به هوا می‌رود؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آمریکا اعلام کرده است تهاتر ایران با عراق، که نفت بدهند و گاز بگیرند، دور زدن تحریم‌هاست.

گفتم: پس بگو چرا غربگرایان داخلی جیغشان به هوا بلند شده و علیه این تهاتر کاغذ سیاه می‌کنند و حنجره خود را پاره می‌کنند؟!

گفت: همین جماعت برای «اینستکس» کف و سوت می‌زدند! درحالی که اینستکس نفت در مقابل غذا و دارو بود و بر اساس آن بایستی همه درآمدهای نفتی خود را به اروپا تحویل می‌دادیم و در مقابل فقط غذا و دارو می‌خریدیم آن‌هم فقط از کشورهای غربی! یعنی ذلت‌پذیری! ولی تهاتر با عراق فقط تبادل کالاست و هیچ قید و شرط دیگری ندارد.

گفتم: این جماعت غربگرا هنوز به این پرسش پاسخ نداده‌اند که چرا هروقت آمریکا از یک اقدام ایران عصبانی می‌شود، داد این جماعت به هوا می‌رود؟!

گفت: فقط این سؤال نیست. هنوز به این سؤال هم پاسخ نداده‌اند که چرا نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌دانست؟! و به این سؤال هم جواب نمی‌دهند که کدام یک از مواضع آنها با مواضع آمریکا و اسرائیل تفاوت دارد؟! و....

گفتم: از یارو پرسیدند چرا روزها که وقتِ کاره می‌خوابی و شب‌ها که وقتِ خوابه بیداری؟! گفت؛ آخه ساعت بدنم با آمریکا تنظیم شده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس