دبی با ساختمان های بلند، فعالیت های ماجراجویانه و زندگی پر رونق، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید بزرگسالان شناخته شده است. اما آیا می دانستید که برای بچه ها نیز به همان اندازه سرگرم کننده است؟

با بچه ها در تور دبی چه کنیم؟

فهرست متنوع تور دبی از کارهایی که باید انجام دهید شامل بسیاری از فعالیت‌های دوستدار کودک است که برای شادی و هیجان بچه‌ها عالی است. چه فرزندان شما عاشق ماجراجویی کوچک باشند، چه دوست داشته باشند جنبه هنری خود را کشف کنند یا از یادگیری بیشتر در مورد طبیعت لذت ببرند، چیزی وجود دارد که هر کودکی را در تور ارزان دبی مشغول نگه دارد و آن را به مقصدی عالی برای تعطیلات خانوادگی تبدیل می کند.

7 کاری که باید با بچه ها در تور دبی در سال 2023 انجام دهید

1. کیدزانیا

کیدزانیا دنیای جدیدی را به ارمغان می‌آورد که در آن کودکان 2 تا 16 ساله می‌توانند تظاهر کنند که بزرگ‌تر هستند و در بیش از 40 فعالیت «کار» نقش‌آفرینی شرکت کنند. این شهر فانتزی واقع در دبی مال 7000 متر مربع وسعت دارد و به بچه ها اجازه می دهد تا در حین یادگیری مهارت های زندگی واقعی از خود لذت ببرند. در کیدزانیا، کودکان می‌توانند به‌عنوان افسر پلیس، مهندس، سرآشپز، آتش‌نشانی و غیره با بچه‌های دیگر کار کنند تا «کیدزوس» (واحد پول کیدزانیا) کسب کنند، که می‌توانند برای درمان خود در مجتمع خرید شهر خرج کنند یا یک روز آرام داشته باشند.این فعالیت هیجان انگیز یادگیری و بازی را به بهترین شکل ممکن ترکیب می کند و بچه های کوچک را ساعت ها مشغول می کند. بزرگسالان می‌توانند بچه‌های خردسال را همراهی کنند یا آنها را زیر نظر «زوپروایزر» محلی کیدزانیا بگذارند که بر آنها نظارت می‌کنند.

  • مناسب برای کودکان 2 تا 16 سال
  • زمان: 10 صبح تا 10 شب

2. اسکی دبی

در این جاذبه منحصربه‌فرد در مرکز خرید امارات، کودکان را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز روز برفی در میان صحرا با تور لحظه آخری دبی ببرید. اسکی دبی یک پیست اسکی با مساحت 22500 متر مربع است که هم به بزرگسالان و هم به کودکان این فرصت را می دهد تا در دمای سرد، اسکی را در دامنه های برفی تجربه کنند.بچه ها با فعالیت های مملو از سرگرمی، از جمله ساخت آدم برفی، سر خوردن روی زیپ لاین و سوار شدن بر تله کابین، مطمئنا اوقات خوبی را در اسکی دبی خواهند داشت. آنها همچنین می توانند با پنگوئن های کینگ و جنتوی ساکن اسکی دبی دیدار و احوالپرسی هیجان انگیز داشته باشند و همه چیز را از مربیان متخصص در مورد آنها یاد بگیرند. در پایان روز، هم بزرگسالان و هم جوانان می توانند با یک فنجان شکلات داغ و پاپ کورن خانگی استراحت کنند.

  • مناسب برای کودکان 2 سال به بالا.
  • دوشنبه تا پنجشنبه، 10 صبح تا 11 شب
  • جمعه، 10 صبح تا نیمه شب
  • شنبه و یکشنبه، 9 صبح تا نیمه شب

3. پارک سافاری دبی

فرزندان کوچک خود را برای کشف بیش از 3000 حیوان در این پناهگاه بزرگ حیات وحش در دبی به سفر ببرید. پارک سافاری دبی محل زندگی بیش از 70 گونه جانوری، از جمله 111 نوع پرنده، 10+ گوشتخوار و 50 نوع خزنده است.این پارک دارای دهکده هایی است که به گونه های مختلف جانوری از جمله دهکده آفریقایی، سافاری صحرای عربی و دهکده آسیایی اختصاص یافته است. همراه با برخورد با یوزپلنگ، خرس و فیل، بچه ها می توانند به زرافه ها غذا بدهند و نحوه شکار پرندگان را کشف کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از مزرعه مخصوص بچه‌ها لذت ببرند و کاوش کنند، جایی که می‌توانند با حیوانات حیاط مزرعه محلی پارک مانند پونی‌ها، اردک‌ها، بزها و غیره به شیوه‌ای ایمن و دوستانه ارتباط برقرار کنند و به آنها غذا بدهند.

  • مناسب برای کودکان در تمام سنین.
  • زمان: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

7 کاری که باید با بچه ها در تور دبی در سال 2023 انجام دهید

4. بازی DXB

کودکان نوپا، نوجوانان و بزرگسالان همگی تضمین می کنند که اوقات سرگرم کننده و هیجان انگیزی را در Play DXB، بزرگترین پارک واقعیت مجازی سرپوشیده جهان واقع در دبی مال داشته باشند. Play DXB خانه بیش از 30 منطقه بازی هیجان‌انگیز و منحصر به فرد است، از جمله یک چرخ و فلک کلاسیک برای کوچک‌ترها و بهترین بازی‌های آرکید از سراسر جهان برای نوجوانان و بزرگسالان تا جنبه رقابتی خود را نشان دهند.جوان‌ها می‌توانند در مکان‌های دوست‌دار بچه‌ها، از جمله زمین بازی بادی با توپ و ترامپولین بازی کنند، در حالی که بزرگ‌ترها در بازی‌های واقعیت مجازی مانند Transformers و غیره یکدیگر را به چالش می‌کشند.

سواری های هیجان انگیز مطمئناً بچه ها را مشغول می کند در حالی که شما از یک استراحت خرید بسیار مورد نیاز در دبی مال لذت می برید.

  • مناسب برای کودکان در تمام سنین.
  • زمان: 10 صبح تا 10 شب

5. الی الی

اولین موزه بازی تجربی دبی، OliOli، مکانی برای کودکان است تا با فعالیت‌های عملی که کودکان را به استفاده از خلاقیت، کنجکاوی و تخیل خود الهام می‌بخشد، سرگردان، بازی، آزمایش و کاوش کنند.

در OliOli، کودکان بین 2 تا 11 سال می‌توانند در یکی از گالری‌های متعدد، از جمله گالری آب، گالری هوا، گالری کودکان نوپا، و شبکه‌های توشی که هر کدام مجهز به یک تجربه حسی فراگیر هستند، آثار هنری را کشف کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند مهارت‌های خود را با بازی مهندسان، سازندگان موشک، ماموران مخفی و غیره آزمایش کنند و به آن پناه ببرند.

OliOli یک موزه منحصر به فرد برای کودکان است که برای الهام بخشیدن به کودکان و بزرگسالان ساخته شده است و مکان مناسبی برای یک روز خانوادگی آرامش بخش و در عین حال آموزشی با فرزندان کوچک شما ارائه می دهد.

  • مناسب برای کودکان 2 تا 11 سال
  • زمان: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

7 کاری که باید با بچه ها در تور دبی در سال 2023 انجام دهید

6. بانس دبی

Bounce Dubai، یکی از بزرگترین پارک های ترامپولین در منطقه، مکانی شگفت انگیز برای کودکان است تا از یک روز پرماجرا لذت ببرند. پارک ترامپولین دارای مناطق مختلف هیجان انگیز (و در عین حال ایمن)، چالش ها و مسیرهای موانع، از جمله دیوار بولدرینگ و حلقه هایی برای کودکان است تا مهارت های پرش خود را آزمایش کنند.

پارک کاملاً تحت نظارت همچنین شامل دوره‌های نینجا، فضاهای پارکور و «کیف بزرگ» است، جایی که بچه‌ها و بزرگسالان می‌توانند با خیال راحت در پرش‌های ماجراجویانه شرکت کنند.

بانس دارای مکان های مختلفی است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و برای کودکان در سن پیاده روی و بالاتر مناسب است. بزرگسالان می توانند در حین تماشای جوان ها از یک زمان سرگرم کننده لذت ببرند.

7. آوانچر پارک

اگر به دنبال یک روز پر ماجرا برای فرزندان خود هستید، Aventura Parks مکان مناسبی است. آوانچر که در فضایی به مساحت 35000 متر مربع در داخل پارک مشریف واقع شده است، بزرگترین پارک ماجراجویی زیپ لاین در دبی است که دارای 24 زیپ لاین، 80 مانع و 5 مدار است.پارک ها به بازدیدکنندگان تجربه هیجان انگیزی در میان طبیعت احاطه شده توسط درختان بزرگ می دهد. این پارک که برای تمام سنین جویای هیجان مناسب است، تا 3 ساعت چالش‌های پرماجرا و آدرنالین از جمله پرش تارزان، صخره‌نوردی و طناب‌روی را فراهم می‌کند.بچه‌ها همچنین می‌توانند از محوطه بازی اختصاصی کودکان، مملو از فعالیت‌های تعاملی و سرگرم‌کننده، از جمله دیوار صخره‌نوردی مینیاتوری، منطقه تعامل با حیوانات، و حتی یک مینی زیپلاین لذت ببرند. آوانچر یک موقعیت عالی برای یک روز خانوادگی فراهم می کند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس