داداش‌زاده: کار بیرانوند و پرسپولیس در فصل جدید فوتبال بسیار سخت است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای علیرضا بیرانوند و این باشگاه رخ داد صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در خصوص حواشی به وجود آمده بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکراتش با استقلال اظهار داشت: فوتبال ما ۱۲ سالی بود که شو و نمایشی نداشت و بیرانوند این نمایش را به زیبایی اجرا کرد. به نظر من هیچ کسی بهتر از خود آدم نمی‌داند چه گذشته‌ای داشته و الان کجاست. خیلی از فوتبالی‌ها از خانواده‌های فقیر و کم‌درآمد جامعه بودند اما به لطف خدا و با فوتبال الان وضعیت زندگی خوبی دارند. خیلی از بازیکنان هستند که ارزش و اقعی‌شان ۱۰۰ میلیون تومان است اما قرارداد چند میلیاردی می‌بندند. به نظر من بیرانوند با این رفتارها اشتباه بزرگی انجام داد اما اشتباه بزرگتر را رضا درویش کرد.

وی ادامه داد: هر تیمی که قهرمان می‌شود وظیفه مدیرعامل باشگاه این است که پاداش‌ها و مبلغ قرارداد را تا ریال آخر بپردازد و به نظر من بیرانوند هم چیز زیادی نمی‌خواست چرا که او خواهان گرفتن حق و قراردادش بود. در هر خانواده‌ای از این اختلاف‌نظرها پیش می‌آید اما مشکل اصلی اینجا بود که نباید این اختلافات به بیرون درز می‌کرد که البته این اتفاق افتاد. به نظر من هر تیمی در نقل و انتقالات به دنبال این است تا بهترین بازیکنان را بگیرد و استقلال هم با گرفتن بیرانوند می‌خواست پرسپولیس تضعیف شود که این اتفاق رخ نداد. موضوعی که در این بین وجود دارد این است که آبی که ریخته شده جمع نخواهد شد و بیرانوند هم با این کارها پل‌های پشت سرش را خراب کرد و او کار سختی امسال خواهد داشت. اگر بیرانوند امسال عملکرد خوبی نداشته باشد یا گل بد بخورد، باید انتظار هر اتفاقی را از سمت هواداران داشته باشد و امیدوارم که بتواند با این فشارها کنار بیاید. هواداران از بیرانوند درخشش در آسیا را می‌خواهند و چیزی جز این آنها را راضی نخواهد کرد. او مقصر همه این اتفاقات است و نمی‌تواند موضوعی را گردن کسی بیندازد.

بیشتر بخوانید:

کسی که به دادگاه معرفی شد در استقلال پست گرفت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره یارگیری این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: با جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی پرسپولیس باید جایگزین خوبی برای آنها بگیرد. در حال حاضر پرسپولیس نیازمند جذب یک دروازه‌بان، یک دفاع چپ و یک مهاجم است. پرسپولیس باید در سه جام بجنگد و در این راه مطمئنا محرومیت‌ها و مصدومیت‌هایی هم به وجود می‌آید و به همین خاطر باید تیم خوبی بسته شود، چون در این شرایط هیچ بازیکنی ضمانت فیکس بودن ندارد. هواداران امسال از پرسپولیس فقط موفقیت در آسیا را می‌خواهند و چیزی جز این آنها را راضی نخواهد کرد. بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند باید قبل از هر چیز عاشق این پیراهن باشند و بعد به مسائل مالی فکر کنند. چند روز پیش جمشید شاه‌محمدی مطلب جالبی در اینترنت منتشر کرد؛ او عکسی از پرسپولیسی که ما در آن بازی می‌کردیم را گذاشته بود و نوشته بود این پرسپولیس با ۳۰ میلیون تومان جمع شده بود و اگر امروز می‌خواستیم آنها را جمع کنیم چقدر باید پول می‌دادیم؟! به هر حال فوتبال حرفه‌ای شده و شرایط هم تغییر کرده است.

داداش‌زاده در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از پرسپولیس در فصل آینده چه خواهد بود تصریح کرد: قضاوت و پیش‌بینی کردن از حالا کار سختی است و زمانی می‌توانم به این سؤال پاسخ دهم که سوت اولین بازی زده شود، چرا که مشخص نیست با تغییر و تحولات که همیشه صورت می‌گیرد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در فوتبال ایران چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان از الان حرفی زد. باید بپذیریم و واقع‌بین باشیم که فوتبال ما از آسیا خیلی عقب است و این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 1
    برنده قایله بیرانوند پرسپولیس و بیرانوند بودند(بیرانوند به پول رسید و پرسپولیس هم توانست به بیرانوند برسد و هم باعث شد استقلال به مدت چندروز سرگم بیرانوندشود و از نقل و انتقالات عقب بی افتد و هم باعث استعفای مدیر عامل استقلال شد) و شکست بزرگ نسیب استقلال شد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    جای هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ نگرانی نیست چرا که هم آقای سجادی تشریف دارن و هم کمیته داوران...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس