کد خبر 150649
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸

شبكه‌‌ پويا به عنوان شبكه‌اي تازه‌ تاسيس كه توانسته در همين ابتداي كار، مخاطبان زيادي را متوجه خود كند، با اشتباهاتي در كنداكتور پخش خود، ‌باعث سردرگمي برخي مخاطبانش شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا،‌ در روزهاي اخير، اشكالات كنداكتور پخش شبكه پويا مخاطبان اين شبكه را سردرگم كرده است. اين گاف‌ها از زيرنويس‌هايي با غلط‌‌هاي نگارشي تا عدم پخش برنامه بر اساس كنداكتور اعلام شده و پخش قسمت‌هاي تكراري از مجموعه‌هاي در حال پخش را شامل مي‌شود كه ادامه‌ي اين روند پخش، مي‌تواند مشكلاتي را در رابطه‌ي شبكه پويا با مخاطبانش ايجاد كند.

خيلي از مخاطبان به هنگام تماشاي برنامه‌هاي شبكه پويا با مشكل تكراري بودن قسمت پخش شده مواجه مي‌شوند؛ به عنوان مثال، انيميشن «باخانمان»، در هفته گذشته به بازپخش قسمت‌هاي قبلي پرداخت درحالي كه مخاطب،‌ انتظار ديدن قسمت‌هاي جديد را داشت.

برخي مخاطبان هم كه از روي كنداكتور پخش، برنامه‌اي را براي ديدن انتخاب مي‌كردند متوجه مي‌شدند اين برنامه پيش از اين پخش شده يا قرار است در ساعت ديگري پخش شود. اشكالات جزئي در زير‌نويس‌ها هم از ديگر مسائلي است كه در شبكه پويا ديده مي‌شود.

بعضي از مجموعه‌هاي انيميشني هم كه در هر قسمت، داستان مجزايي را روايت مي‌كنند، بدون رعايت ترتيب، پخش مي‌شوند كه به دليل پيوستگي خط داستاني، با قسمت‌هاي قبل و بعد از آن ناهمخواني‌هايي را ايجاد مي‌كند.

اين در حالي است كه شبكه تازه‌تاسيس پويا،‌ با پخش بسياري از مجموعه‌هاي انيميشني خاطره‌انگيز توانسته از همان روزهاي نخست فعاليتش، مخاطبان زيادي را به خود جلب كند و با كنار رفتن شبكه‌ي ماهواره‌يي رقيب ـ البته به طور موقت ـ تنها شبكه فارسي‌ زبان انيمشن است و مي‌تواند از اين فرصت فراهم‌ شده به خوبي براي جا انداختن خود در خانواده‌هاي ايراني استفاده كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس