کد خبر 1506431
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش مشرق، کانال بیم موج در ایتا متنی را با عنوان (مهمانی بزرگ غدیر و سرمایه اجتماعی) منتشر کرد:

در چند ماه گذشته تحلیل‌های زیادی راجع به کاهش سرمایه اجتماعی نظام به قلم‌ها آمد تا جایی که برخی ساده اندیشان را دچار توهمات موهوم کرده و سخن از انقلاب(شورش) و ... می‌کردند.

البته فشارهای اقتصادی و برخی کاستی‌ها آحاد مردم را عصبانی کرده است، اما در کنار آن مسائل، جمعیت انبوهی که از میدان "آزادی" تا میدان "امام حسین ع " را پر کردند، چگونه باید تحلیل کرد؟ آیا این جمعیت خواهان انقلاب جدید از نوع لیبرال آن هستند؟

اما چند نکته:

۱) این جمعیت انبوه که با یک فراخوان نسبتا ساده و برای یک ارزش دینی به خیابان آمدند، نشان از ظرفیت‌های فراوان نظام برای بسیج مردمی و نمایش انسجام ملی دارد که باید هر از چند گاهی آن را تکرار نمود.

۲) حضور افراد با ظواهر مختلف که بدون هیچ گونه تنش و چالشی به یک منظور گرد هم آمده بودند، پادزهری برای دو قطبی سازان جامعه بود.

۳) کار رسانه ای و تبلیغاتی روی این مانور بی‌نظیر مردمی باید با شدت و گستره فراوان در دستور کار قرار گیرد.

۴) شک نکنید بدخواهان خارجی و خائنان خارج نشین و دنباله‌های آنها در داخل در سانه‌ها و روزنامه‌های خود از فردا دنبال بهانه و موضوعاتی می‌گردند که این مانور عظیم را بی‌اثر کنند و اگر بهانه هم پیدا نکنند، آن را خلق می‌کنند. مراقب کید جدید آنها و ستون پنجم آنها در رسانه‌های داخلی باشیم.

سخن آخر آنکه: ای علی جان! چه گنجینه بزرگی برای اسلام و نظام اسلامی ایران هستی، کاش دستورات شما را در نهج البلاغه بهتر بفهمیم و حاکمان و شهروندان مو به مو به آنها عمل کنیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    2 0
    الان یعنی میخاین بگین کسی که مذهبی هست طرفدار شماست؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    اولویت اول و آخر امنیت ملی ایران: آگاه نمودن جوانان ؛ دانشجویان و دانش آموزان از شعبده بازی ها و کلاهبرداری های پیدا و پنهان آمریکا در طول تاریخ و تمامی عرض های جغرافیا. تمامی بلوف ها ؛ خالی بندی ها و مهمترین استراتژی آمریکا رنگ کردن گنجشگ و فروختن بجای قناری
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    "ظرفیت‌های فراوان نظام برای بسیج مردمی" اتفاقا اینجا نقطه ی بحث است . نیت مردمی که به جشن غدیر آمدند چه بود و نیت حکومت از نمایش این تجمع چه؟ پاسخ به این سوال پایان تمام بحث های پیرامون این مراسم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس