کد خبر 1506367
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
غدیر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اشاره به برگزاری جشن «مهمانی ۱۰ کلیومتری عید غدیر» در تهران و امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در این مراسم، گفت: با توجه به وسعت مراسم، در روزهای قبل و در روز مراسم، جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، به صورت آماده‌باش قرار گرفت. ۴۴ پایگاه امدادی، ۲۹۵ تیم عملیاتی و ۵۰ دستگاه خودرو برای ارائه خدمات بهتر، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در روز مراسم نیز، ۵۰ تیم عملیاتی، شامل ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات به هم‌‎وطنان شرکت کردند.

فتحی با اشاره به بکارگیری یک فروند بالگرد در مراسم، افزود: ۱۰ دستگاه خودروی آمبولانس، ۴ دستگاه خودروی نجات، ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی و ۳ دستگاه موتورآمبولانس در مراسم شرکت کردند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، عنوان کرد: در مراسم روز گذشته و تا ساعت ۱۲ نیمه شب، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، به ۴۴۱ نفر امدادرسانی کردند و ۴۱۲ نفر را به صورت سرپایی مداوا و ۲۹ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس