کد خبر 1506054
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
ارتش سوریه یک عملیات تروریستی را خنثی کرد

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور، عملیات تروریستی «جبهه النصره» برای نفوذ به منطقه‌ای نظامی در لاذقیه را خنثی کرده است.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه امروز (جمعه، هفتم جولای) اعلام کرد که تلاش گروهی تروریستی برای نفوذ به یکی از مناطق نظامی خود در حومه شمالی لاذقیه را خنثی کرده و سرکرده آن‌ها را به هلاکت رسانده است.

طبق گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع سوریه در این بیانیه‌ افزود: یگانی از نیروهای مسلح سوریه بامداد امروز با گروهی تروریستی که قصد نفوذ به یکی از نقاط نظامی این در محور کبانه در حومه شمالی لاذقیه را داشتند، مقابله کردند.

در گزارش‌های تکمیلی خبرگزاری رسمی دولت سوریه، «سانا» آمده است که این درگیری به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها و به هلاکت رسیدن سرکرده آن‌ها با نام «ابو رواحه» منجر شد.

تلاش ناموفق این گروه‌ جنایتکار وابسته به سازمان تروریستی «جبهه النصره»، در حالی انجام شد که این گروه تروریستی مدتی است در مرزهای اداری لاذقیه و ادلب مستقر شده‌ و به دلیل موقعیت راهبردی منطقه محور کبانه به دنبال کنترل بر آن است.

«اولیگ گورینوف»، معاون مرکز روسی برای ایجاد سازش بین طرف‌های متخاصم در سوریه، اواخر ماه ژوئن، ضمت تاکید بر این که مسکو تحولات مناطق درگیری را به دقت دنبال می‌کند، گفته بود که سرعت حملات تروریستی علیه نظامیان و غیرنظامیان در سوریه به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس