کد خبر 1506051
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
والیبال ایران آینده درخشانی دارد

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تیم ملی والیبال ایران تغییر نسل داده است و بازیکنان جوانی دارد که آینده درخشانی در والیبال جهان خواهند داشت.

به گزارش مشرق، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال ایران از ساعت هفت صبح امروز (جمعه ۱۶ تیر) در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب حریف شد.

پلامن جورجیف کنستانتینوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان پس از دیدار مقابل ایران در لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: این مسابقه یکی از رقابتی‌ترین دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال امسال بود. پیروزی در این دیدار برای بلغارستان بسیار حائز اهمیت بود. هدفمان از حضور در لیگ ملت‌های والیبال امسال باقی ماندن در این رقابت‌ها بود و اینکه بتوانیم جایگاه خود را در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حفظ کنیم.

وی ادامه داد: این مسابقه از جهاتی دیگر هم برای ما بسیار مهم بود چرا که تاکنون در مسابقات بسیاری که به ست پنجم کشیده شده بود، شکست خورده و نیازمند این پیروزی بودیم. هر دو تیم در این مسابقه تا انتها مبارزه کردند و بازی بسیار رقابتی داشتند. در بخش اول تیم ملی والیبال ایران با سرویس های بسیار قدرتمند و دفاع، تیم بلغارستان را تحت فشار گذاشته بود. همین موضوع هم دلیل برتری تیم ایران در ست نخست این مسابقه بود. اما از ست دوم در توپ‌های برگشتی، سرویس و توپ‌گیری توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و به بازی برگردیم.

کنستانتینوف افزود: این نوسان در تمام طول بازی ادامه داشت و یک ست تیم ایران برتری را به دست می آورد و ست بعدی بلغارستان به مسابقه بر می‌گشت. نهایتا در ست پنجم توانستیم با تکیه بر دفاع های خوب و البته سه دفاع پیاپی در این دیدار به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی بلغارستان با تاکید بر این که دو تیم در تمامی فاکتورها بسیار به هم نزدیک بودند، تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران تغییر نسل داده و بازیکنان جوانی دارد که آینده درخشانی در والیبال جهان خواهند داشت. این بازیکنان هر سال پیشرفت می‌کنند به همین دلیل تیم ملی والیبال ایران آینده درخشانی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    باشه.ارواح
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      0 0
      چه بدبخت شدیم مربی تیم ته جدولی ما را میبره بعد در مورد ما نظر میده. از ماست که برماست. خودمون آب را سربالا بردیم حالا قورباغه واسه مون ابو عطا میخونه. امان از دست داورزنی
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    1 0
    ورزش،را هم سیاسی کردی و مرزبندی،فوتبال بد هست،که هست،والیبال خوب
  • هوشنگ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    ارواح عمت 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 1
    والیبال هرگز هیچ اینده ای ندارد .... دیگه اون نسل معروف و موسوی و ..... تموم شد و والیبال هم مثل فوتبال هیچ مقامی بدست نخواهد اورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس