کد خبر 1505903
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
آخرین وضعیت جاده چالوس بعد از سیل

فرماندار چالوس از دستور ویژه رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی برای ایمن سازی جاده چالوس خبر داد.

به گزارش مشرق، علی قاسمی با اشاره به افتتاح یک لاین از فاز دوم آزادراه تهران شمال گفت: ایمن سازی جاده چالوس از ضروریات است و عملیات نصب گالری، فنس‌های سویسی به موازات لق گیری ها در جلوگیری از ریزش سنگ‌ها در جاده فعلی و پرتردد جاده چالوس در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این که لق گیری ها در نقاط حادثه خیز، مُسَکن و اثر کوتاه مدت دارد و با هر بارندگی خاک‌های بالادست سست و سنگ‌ها مجدداً ریزش می‌کنند، افزود: ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده چالوس در حوزه استحفاظی مازندران و شهرستان چالوس را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردیم.

قاسمی ادامه داد: اهمیت و ارزش جاده فعلی چالوس با تکمیل کامل آزاد راه تهران- شمال کاسته نخواهد شدو ایمن سازی این جاده همواره در دستور کار باشد زیرا جاده فعلی چالوس مسیر دسترسی به روستاهای ییلاقی شهرستان چالوس و از جاده‌های زیبا و دیدنی جهانی است.

فرماندار چالوس از دستور ریاست جمهور به وزارت راه و شهرسازی برای ایمن سازی جاده چالوس خبر داد و گفت: طبق فرمایش رئیس جمهور، ایمن سازی جاده چالوس با جدیت از سوی وزارت راه وشهرسازی دنبال و انجام شود زیرامردم باید در تردد در جاده چالوس امنیت داشته باشند و نگران ریزش سنگ نباشند.

وی تصریح کرد: همچنین وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار بر ایمن سازی جاده تاکید کرد و گفت: بعد از اتفاقات اخیر چند مورد لق گیری انجام شد و تا پایان سال هم نصب گالری در چندین نقطه حادثه خیز در جاده چالوس انجام خواهد شد و در ایمن سازی جاده چالوس محدودیت اعتباری نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 3
    بازم دستور!!!اونم از نوع ویژه!!!!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    هزار گفتار چو نیم کردار نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس