کد خبر 1505780
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
قاچاق سوخت

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: ۲۰۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان میناب کشف و از خروج آن‌ها به خارج از کشور جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، سردار بهادر اسماعیلی افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب در چندین عملیات جداگانه، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع به همراه اکیپ‌های گشت دریایی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، پنج عدد محفظه پلاستیکی معروف به «مشک ماری» حاوی ۲۰۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند که از این مقدار، ۵۰ هزار لیتر آن را در ماموریت مشترک با انتظامی در سواحل خور «تیاب» به دست آمد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: ارزش سوخت کشف شده براساس نظر کارشناسان، ۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.

سردار اسماعیلی ابراز کرد: قاچاقچیان توسط شناورهای اسکورتی قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شدند که برای شناسایی و دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    5 0
    چرا ریالی مینویسی که بزرگ نشون بدهد دولت چرا سوبسید رو سوخت مید هد ندهد اجازه بدهد ماهم بشیم مثل کشورهای دیگه مالزی به نظرم الگوی خوبیه
  • ایران قوی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    تا وقتی که قیمت یه کالا با کشورهای همسایه کمتر باشه معمولن سوداگرانی هستن که یا خودشون و یا کسایی اجیر کنند و پا توی این میدون بزارند
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مشالله قاچاق پدر کشور رو دراورده و خوب بهونه ای هم به دست بعضی ها داده تا سفره مردم رو تنگ کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس