کد خبر 1505767
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
انتخابات

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اصلاحات قانون انتخابات در دستور کار مجلس قرار دارد تا بعد از نهایی شدن هر چه سریعتر تاییدیه آن را از شورای نگهبان دریافت و به وزارت کشور ابلاغ کنیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان با اشاره به لزوم برگزاری پرشور انتخابات در پایان سال جاری گفت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار جامعه قدرت مردمی است، این قدرت خود را در مشارکت‌های اجتماعی به ویژه انتخابات که بزرگترین مانور سیاسی کشور است نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: دولت موظف است زمینه را برای برگزاری هر چه گسترده‌تر و بهتر انتخابات آماده کند تا با مشارکت اجتماعی بیشتری روبه‌رو شویم.

وی با بیان اینکه مجلس به حوزه اصلاح قوانین انتخاباتی ورود کرده است اظهار کرد: این موضوع در دستور کار مجلس است و در طول ۴ سال به برخی اصلاحات در قانون انتخابات رسیده‌ایم و هنوز هم این اصلاحات ادامه دارد.

صفری گفت: اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس قرار دارد تا بعد از نهایی شدن هر چه سریع‌تر تاییدیه آن را از شورای نگهبان دریافت و به وزارت کشور ابلاغ کنیم تا در انتخابات این دوره اعمال شود.

لازم به ذکر است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    نیازی به اصلاح ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس