کد خبر 1505358
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
وزارت‌صنعت: گمانه‌زنی‌ درمورد انتصاب افراد در پست‌های سازمانی وزارتخانه اعتبار ندارد

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای، هرگونه گمانه‌زنی درمورد کاندیداها یا انتصاب افراد در پست‌های سازمانی در ستاد این وزارتخانه را فاقد صحت و اعتبار است.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه وزارت صمت که عصر سه شنبه انتشار یافته، آمده است: در روزهای اخیر اخبار تأیید نشده‌ای مبتنی بر انتصابات جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در برخی منابع خبری منتشر شده و در رسانه‌های اجتماعی نیز انعکاس یافته است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بر همین اساس و جهت اطلاع همکاران و فعالان مرتبط با حوزه‌های مسئولیتی وزارت صمت و نیز در جهت اجرای سیاست‌های جدید این وزارتخانه که پای‌بندی به شفافیت در امر اطلاع رسانی و جلوگیری از انتشار اخبار ناموثق به منظور حفظ ثبات و آرامش که هدف آن حفظ نیروهای کارآمد و بهره‌گیری از افراد توانمند در بخش‌های مختلف است، لذا تصریح می‌نماید هرگونه گمانه زنی در خصوص کاندیداها یا انتصاب افراد در پست‌های سازمانی در ستاد این وزارتخانه و تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تا قبل از اعلام رسمی اخبار انتصابات در شبکه اطلاع رسانی صمت ایران (شاتا) فاقد صحت و اعتبار است.

وزارت صمت در این اطلاعیه افزود: بدیهی است از زمان انتشار این اطلاعیه، تمامی مسئولیت‌های قانونی انتشار اخبار این گونه گمانه‌زنی‌ها با نشردهندگان آن است و مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس