کد خبر 1505234
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
وینگر اسپانیایی به اردو تراکتور اضافه شد

با اعلام باشگاه تراکتور آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی مد نظر این تیم به اردو تی‌تی‌ها در ترکیه ملحق شد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور که تا به اینجای نقل‌وانتقالات موفق به خرید ۶ بازیکن شده، عازم استانبول ترکیه شده تا اردویی چند روز را در این شهر برگزار کند.

شاگردان پاکو خمس ۲ هفته در استانبول اقامت دارند و ۲ بازی دوستانه در این اردو برای تراکتور برنامه‌ریزی شده و امکان دارد این تعداد بازی در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

چند روز پیش اعلام کرده بودیم که آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی تیم فوتبال کادیز اسپانیا مدنظر باشگاه تراکتور قرار دارد و حالا این باشگاه با انتشار پستی اعلام کرد که این بازیکن به اردو تی‌تی‌ها در ترکیه ملحق شده و تست‌های پزشکی را با هماهنگی باشگاه در یکی از بیمارستان‌های شهر استانبول پشت سر گذاشته که پس از اخذ تائیدیه‌های پزشکی، قرارداد همکاری با این بازیکن را منعقد کند.

این وینگر ۲۸ ساله اسپانیایی که محصول آکادمی فوتبال رئال‌مادرید است، سابقه بازی برای رئال‌مادرید B و C را دارد. خیمنز سابقه بازی برای تیم‌های ختافه، اسپورتینگ خیخون و کادیز را در کارنامه خود دارد و فصل گذشته نیز به صورت قرضی برای لاس‌پالماس به میدان رفته است. این بازیکن ۲۶ بازی را برای لاس‌پالماس انجام داد و ۳ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند و موفق شد با پالماس به لالیگا اسپانیا صعود کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس