اولین «نشان حبیب» به حاج غلامرضا سازگار اهدا شد

دومین جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل خزاعی در تاریخ با حضور اعضا در محل ساختمان مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، دومین جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل خزاعی در تاریخ با حضور اعضا در محل ساختمان مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات ارائه شده به جامعه هدف به ویژه پیرغلامان حسینی در ۶ ماه گذشته، اهم برنامه‌های پیش روی بنیاد در سال جاری را تشریح کرد.

در ادامه، اعضای شورای سیاست گذاری ضمن قدردانی از عوامل اجرایی بنیاد دعبل خزاعی، بر توسعه خدمات با اولویت خدمت رسانی به پیرغلامان اهل بیت علیهم السلام تاکید کردند.

اولین «نشان حبیب» به حاج غلامرضا سازگار اهدا شد

با توجه به اهتمام بنیاد به تأسیس و راه اندازی مجمع خیرین هیئت در سراسر کشور، اعضای حاضر در جلسه؛ ضمن اعلام رضایت و استقبال از تشکیل چنین مجمعی، برتسریع در شکل گیری مجمع خیرین در تهران تاکید و بر اهمیت و استمرار جذب کمک‌ها برای رفع نیازهای جامعه‌ی هدف، نکاتی را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کردند.

همچنین اعضای شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل خزاعی، با توجه به در پیش بودن ایام عزای حسینی، بر نظارت دقیق سازمان تبلیغات و صیانت از روند مداحی اصیل تاکید نمودند.
در این جلسه حجة الاسلام والمسلمین قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی بر اولویت دهی خدمات به پیشکسوتان و مفاخر، تجلیل و حفظ کرامت این سرمایه‌های ارزشمند کشور و نیز بر تنوع بخشی و هدفمند نمودن خدمات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین تاکید کرد.

اولین «نشان حبیب» به حاج غلامرضا سازگار اهدا شد

در پایان جلسه گزارشی از برنامه‌های پیش روی بنیاد، قبل از ماه محرم ارائه شد و اولین «نشان حبیب» که برای رویداد مقام مجنون و پاسداشت پیرغلامان حسینی توسط شورای هنری بنیاد طراحی و ساخته شده است؛ به استاد حاج غلامرضا سازگار، اهدا شد.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آقایان استاد غلامرضا سازگار، محمود لولاچیان، ماشاالله عابدی، محسن طاهری، حجةالاسلام باباخانی، علی عظیمی، حسین لولاچیان، حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد و امیر مقدسیان قائم مقام بنیاد دعبل خزاعی دیگر اعضای حاضر در جلسه حاضر بودند.

اولین «نشان حبیب» به حاج غلامرضا سازگار اهدا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس