کد خبر 1504278
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
آپارتمان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: قیمت مسکن در شهر پردیس با نظارت بر مشاوران املاک بین ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، خلیل محبت خواه گفت: در حال حاضر نظارت ها بر مشاوران املاک در استان تهران افزایش یافته است و همین امر باعث شده که قیمت ها در بازار مسکن شهر پردیس شسکته شود و از سوی دیگر بساط دلالان وسوداگرانی که همواره جلوی بسیاری از متقاضیان مسکن مهر را گرفته و برخی از آنها مجبور به فروش واحد مسکونی خود می کردند، جمع شده است.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران، ورود سازمان تعزیرات به حوزه مسکن در شهر پردیس خود باعث شده که قیمت مسکن در این منطقه بین ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان کاهش یابد.

او می گوید: در حال حاضر قیمت مسکن در پردیس به حدود دو تا ۳ میلیارد تومان رسیده بود و واحد مسکونی کمتر از یک میلیارد تومان وجود ندارد که براین اساس باید در این بخش نظارت قوی صورت می گرفت تا شاهد جمع شدن بساط دلالان و شسکته شدن قیمت مسکن در این مناطق بودیم.

محبت خواه توضیح داد: دولت باید در این حوزه به ویژه در شهرهای جدید برنامه ریزی لازم را انجام دهد تا شاهد تقویت و بهبود وضعیت بازار مسکن در شهرهای مختلف کشور باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    1 0
    خدا آتیش بزنه این دلالای حروم لقمه رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس