اسحاق بریک

اسحاق بریک، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی هشدار داد یک شرایط رژیم صهیوینستی در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار دارد.

سرویس جهان مشرق - اسحاق بریک، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی در رابطه با تحولات اخیر و شرایطی که در حال حاضر صهیونیست ها در آن به سر میبرند گفت:

«ما اخیرا شاهد فرایندی بودیم که از نظر اسرائیل، فروپاشیده بود. ما در سال ۲۰۱۵ شاهد توافقی بودیم که آمریکا در مقابل ایران رهبری کرد و به وضوح حفره های زیادی در آن وجود داشت. این توافق لغو شد و از همان لحظه ایرانی ها بدون نظارت هر کاری می خواهند انجام می دهند.»

ژنرال صهیونیستی با اشاره به ادعاهای مطرح شده رسانه های خارجی پیرامون مذاکرات ایران گفت: «امروز آمریکا می آید توافقی امضا کند که در آن ایران متعهد می شود که غنی سازی اورانیوم را از ۶۰ درصد بیشتر نکند و در ازای آن، بیست میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایرانی ها را آزاد کند. ایرانی ها مبالغ هنگفتی دریافت خواهند کرد که از آن برای ادامه تقویت ظرفیت خود در برابر اسرائیل استفاده خواهند کرد.»

بریک به عدم مشورت آمریکا با رژیم صهیونیستی اشاره و میگوید: «اما امروز ما آماده نیستیم و در مقابل تقویت شدن ایرانی ها، آمادگی کمتری خواهیم داشت. ما سیاستی را دیدیم که فروپاشیده است، آمریکایی ها اصلاً مثل سابق با ما مشورت نمی کنند، چون ما فقط به موضوع هسته ای ایران و کارزار غزه و جبهه شمال (مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه و لبنان) پرداختیم.»

وی در رابطه با وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی می افزاید: «از نظر امنیتی، ما امروز در بدترین جایگاه از زمان جنگ استقلال (جنگ صهیونیست ها با اعراب در سال ۱۹۴۹) هستیم، زیرا جبهه داخلی ما آمادگی شلیک هزاران موشک [به سمت سرزمین های اشغالی] در روز را ندارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    هنوز مونده، این روزها، روزهای خوش شما جلادان است.
  • حامد IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    D: هفتاد سال اخیر چیه کودک خوار ؟؟؟ انگار جیرفت شهرسوخته 5000 ساله و لرستان 10 هزار ساله است... آخه تروریست هنوز یک قرن نشده انگلستان پالان از باباهاتون برداشت خورجین مسلسل انداخت پشت شون .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس