دردسر‌های اجاره یک سالن ورزشگاه مرغوبکار به ۲ نفر! / باشگاه استقلال با حکم قضایی رسما محکوم شد+نامه

با شکایت فردی که یک سالن را از مدیریت گذشته استقلال اجاره کرده بود این باشگاه محکوم شد.

به گزارش مشرق، در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال یکی از قسمت‌های تفریحی مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار (قسمت بیلیارد) به صورت ۴ ساله به فردی اجاره داده شد که در این قرارداد مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به عنوان ودیعه به باشگاه استقلال پرداخت شده و همچینین فرد مورد نظر باید در ماه مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز به باشگاه پرداخت می کرد.

در شرایطی که این قرارداد از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۲ قابل اجرا بوده، اما شخص اجاره کننده وقتی به باشگاه بیلیارد مجموعه مرغوبکار مراجعه کرده تا آنجا را تحویل بگیرد متوجه می‌شود که مستاجر همچنان با این باشگاه قرارداد دارد! در واقع مستاجر قبلی با داشتن قراردادی که از سال گذشته تنظیم کرده حاضر به تخلیه سالن بیلیارد مجموعه مرغوبکار نشد، چون قرارداد وی همچنان با باشگاه استقلال اعتبار دارد.

بعد از این اتفاقات فردی که سالن را اجاره کرده بود از باشگاه استقلال به مراجع قضایی شکایت کرد و حالا با گذشت نزدیک به 4 ماه حکم تخلیه سالن بیلیارد را دریافت کرده است. به این ترتیب مستاجری که در حال حاضر در سالن بیلیارد باشگاه استقلال در مجموعه مرغوبکار حضور دارد باید این سالن را تخلیه کرده و به مستاجر جدید تحویل بدهد. حالا در این بین باشگاه استقلال باید اقدامات قانونی در این زمینه را انجام بدهد تا حکم قضایی اجرا شود.

متن حکم را در زیر مشاهده کنید:

دردسرهای اجاره سالن ورزشگاه مرغوبکار به ۲ نفر +سند

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس