کد خبر 1503388
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
نافرمانی نظامیان یگان احتیاط رژیم صهیونیستی

صدها نظامی ذخیره عضو یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه روند اصلاحات قضایی این رژیم، از خدمت نظامی سر باز زدند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، صدها نظامی ذخیره عضو یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی طی نامه‌ای، اعلام کردند تا زمانی که طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، متوقف نشود، از حضور داوطلبانه در یگانهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی خودداری خواهند کرد.

این نظامیان در نامه خود با اشاره به فروپاشی دیوار اعتماد میان آنان و کابینه رژیم صهیونیستی و نقض توافق‌ها از سوی این کابینه، اعلام کرده‌اند که راهی جز ترک خدمت برایشان باقی نمانده است.

همچنین منابع عبری زبان فاش کردند که ۱۵۰ نظامی ذخیره عضو یگان تکاور نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به شلداگ تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه روند اصلاحات قضایی نتانیاهو، خدمت در این یگان را ترک خواهند کرد.

این نخستین بار نیست که نظامیان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت داوطلبانه در نیروهای ذخیره، خودداری می‌کنند. ماه مارس گذشته، رسانه‌های عبری زبان فاش کردند که بیش از ۱۰۰ افسر ذخیره فرماندهی عملیات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به خدمت نظامی نخواهند پیوست.

وبگاه عبری زبان هاآرتص اعلام کرده بود که این افسران صهیونیست، مناصبی محوری در فرماندهی عملیات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی دارند. هاآرتص از تکیه بسیار این مقر فرماندهی بر حضور مکرر روتین یا فوق‌العاده یگانهای ذخیره و یاری‌گرفتن از مهارت‌های این نیروها خبر داده بود.

در همین راستا ۷۰۰ نظامی ذخیره صهیونیست نیز با ارسال نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هشدار داده بودند که با تصویب یک‌جانبه اصلاحات قضایی، سازمان نظامیان ذخیره ارتش این رژیم فرو خواهد پاشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس