یک کشته و تخریب ده ها خانه بر اثر طوفان و گردباد در آمریکا

مقامات آمریکایی روز دوشنبه اعلام کردند  که بر اثر وقوع  گردباد و رعد و برق در  روز یکشنبه در  مناطق غرب میانه و جنوب آمریکا یک نفر کشته شد و و ده ها خانه در ایندیانا آسیب دیدند.

به گزارش مشرق، اداره ملی هواشناسی آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که چندین گردباد بعد از ظهر یکشنبه در مرکز ایندیانا گزارش شده است.

مقامات اورژانس شهرستان مارتین ایندیانا مرگ یک نفر را بر اثر گردباد تایید کردند. کامرون ولف، مدیر مدیریت اورژانس گفت : هنگام وقوع گردباد دو نفر در یک خانه چوبی بودند که این گردباد خانه آنها را تخریب کرد. در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

ولف در مصاحبه ای با پی بی اس گفت: آسیب به خانه ها گسترده است. وی گفت که خسارت بیشتر در مناطق روستایی اتفاق افتاده است.

تصاویر و فیلم‌های رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که درختان بر اثر گردباد قطع شده و جاده‌ها را مسدود کرده‌اند و خانه‌ها آسیب دیده‌اند.

مقامات گفتند که یک طوفان تگرگ بزرگ در ایندیانا و ایالت های مجاور نیز گزارش شده است. در پی وقوع طوفان چند روز پیش در مرکز می سی سی پی، حداقل یک نفر کشته و حدود ۲۰ نفر زخمی شدند.

بر اساس وب سایت ردیابی قطعی برق آمریکا «PowerOutage.us»، آب و هوای نامساعد منجر به قطعی برق در مناطق غرب میانه و جنوب آمریکا شده است.

موج گرمای شدید در آمریکا اخیراً به ایجاد گردبادهای مرگبار در تگزاس و فلوریدا کمک کرده است . در این دو ایالت، حداقل چهار نفر در این ماه بر اثر طوفان و گردباد کشته شدند. همچنین سیل حدود ۱۵۰ نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس