کد خبر 1502966
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
سازمان استخدامی

سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر نهادهای عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود را حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ قرار دهد.

به گزارش مشرق، سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.

این بخشنامه در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق و کاهش ناترازی تولید و مصرف برق، با هدف آسایش شهروندان و عدم وقفه در خدمت‌رسانی، در اجرای بند ۴ اصلاحی تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷‌/ت ۶۱۰۱۱ هـ مورخ ۲۸‌/۱۲‌/۱۴۰۱ هیئت وزیران صادر شده است.

این بخشنامه تاکید دارد که تمامی دستگاه‌های سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر خاموش شود و برهمین اساس دستگاه‌های مشمول، تا ۱۵ شهریورماه مکلف هستند ضمن برنامه‌ریزی مناسب برای تداوم خدمت‌رسانی و حفظ رضایت‌مندی ارباب رجوع، پایان ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ قرار دهند و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.

در این بخشنامه ساعت آغاز به کار مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، افراد دارای معلولیت و افراد ساکن در حومه شهرهای محل خدمت، با انجام تمهیدات لازم به‌منظور حفظ تداوم خدمت‌رسانی دستگاه، به مدت یک‌ساعت شناور تعیین شده است.

رؤسای دستگاه‌های مشمول این بخشنامه می‌توانند به تشخیص خود، سایر مصادیق نظیر را در همین چهارچوب تدبیر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    29 2
    همیشه ی خدا دلم برای کارمندان اداره ها می سوزه خسته میشن از ساعت شش تا ساعت دو یا سه ی بعد ظهر
  • مسیحا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    31 3
    خاک بر سر بی عرضه اتون که یه ساعت کار رو ده بار عوض کردن و نتونستن یه کار کارشناسی شده و مطالعاتی انجام بدن شده عین دوره قاجاریه خان هر چی بگن همونه .........
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      2 21
      از پای منقلت بلند شو بعد نظر بده
    • مسیحا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      جاوبت رو مخاطبین با دادن رای منفی بهت دادن به همون اندازه سطح منطق و شعورت زیر صفر هستش وقتی جوابی ندارید بدید .توهین و فحش تنها عکس العملی هستش که توانشو دارید
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    20 9
    مگه کار هم میکنن!!!؟
  • محمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    8 2
    خب اعلام بشه! کی اجرا میکنه؟ دانشگاه آزاد از اسلام واحد دامغان که تو دوران کورونا هم توجهی نداشت‌و هشتتتت ساله با سرپرستی اقای نعمتی همچنان بی توجه و خودسرانه پیش میره!
  • کارمند 30سال خدمت IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام وخسته نباشید به تمام کارمندان: بهترین ساعات در زمستان یک ربه به 8 صبح تا14 وتابستان 7 صبح تا 13:45 است به نظر بنده
  • مجید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    ساعت کاری شهرداری ما که تغییر نکرده . چرا ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس