کد خبر 1502801
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
تصادف

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: خودرو ۲۰۶ با ۶ سرنشین از فاصله پنج متری به پایین بزرگراه سقوط کرد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بامداد دوشنبه افزود: ساعت ۲۲:۳۸ روز یکشنبه حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی مقابل شهرک بهشتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه ۲۰۶ برخورد کرد و خودرو ۲۰۶ پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و برخورد با گاردیل های بزرگراه با ۶ سرنشین به پایین بزرگراه سقوط کرد.

ملکی ادامه داد: در داخل این خودرو سه مرد، ۲ زن و یک کودک حضور داشتند همه این افراد بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه ترانس برق نیز بدلیل برخورد خودرو به پایین سقوط کرد که البته این تصادف منجر به فوت افراد نشد.

ملکی یادآور شد: خودرو ۲۰۶ بدلیل سقوط از ارتفاع توسط آتش نشانان به حالت اولیه بازگشت و پس از ایمن سازی لازم آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 1
    یا امام زمان. این چه بلاییه؟! ماشین برای راحتیه یا قتل؟! فرقی نمیکنه، ماشین سوپرلاکچری فوق امکانات باشه یا پراید. بهرحال بعضیا توی همون ماشینای لاکچری کشته شدند. صحبتم چیز دیگه اییه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس