دشمن به برآوردهای غلطش در اغتشارات ۱۴۰۱ اعتراف کرد

فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دشمن در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در همه راه‌ها با بن بست روبه رو شد و به برآوردهای غلط خود اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در کنگره بزرگداشت شهدای منطقه ۷ که با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا برگزار شد، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری اغتشاشات سال ۱۴۰۱ یک جنگ ترکیبی از سوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بود که از پیش توسط منافقین، سلطنت طلبان و کومله طراحی شده بود.

وی ادامه داد: بی‌ثبات سازی، تحریم حداکثری، جنگ روانی گسترده با شبکه‌های پرطرفدار دشمن که ۲۴ ساعته سناریو سازی و دروغ پردازی برای تشدید خشم مردم به پا داشته بودند و انزوای بین المللی همراه با گروه‌های بین المللی که در اکثر کشورهای جهان تجمع بر علیه جمهوری اسلامی برگزار می‌کردند چهار بعد جنگ ترکیبی بودند.

سردار نجات افزود: دشمنان قصد داشتند بتوانند داخل تهران راهپیمائی ۵۰۰ هزار نفره بر پا کنند، دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل شوند، کامیون داران و کارخانجات اعتصاب کنند و بازارها به تعطیلی کشیده شوند. ورزشکاران و هنرمندان را ابزاری کردند تا موضع گیری کنند؛ اما اتفاقات طور دیگری رقم خورد، چرا که مردم صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی گفت: نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج خوش درخشیدند، طبق دستور هیچ پاسداری حق گرفتن اسلحه نداشت و بسیجیان و پاسداران در نهایت مظلومیت شهید شدند. سپاه هزار و ۴۰۰ نفر زخمی و مجروح داد و یکی از بچه‌های ما به واسطه سنگ چشمانش از حدقه درآمد. با همه اینها دشمنان در همه راه‌ها با بن بست روبرو شدند و بعد از دو ماه به شکست و برآورد غلط خودشان اعتراف کردند.

نجات دادمه داد: مردم علی رغم مشکلات اقتصادی که داشتند و از وضعیت موجود تورم ناراضی بودند ولی با دشمن همراهی نکردند و اوج راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس مشاهده گر بودیم که نسبت به سال‌های قبل بیشتر به خیابان‌ها آمده بودند.

وی افزود: سالی که امام راحل انقلاب کردند ما کشوری وابسته به آمریکا بودیم و با انقلاب این کشور وابسته را به تمدنی تبدیل کردیم که در خاورمیانه رتبه نخست را دارد. امروز تمدنی که امام آوردند دارای بعد توحیدی می‌باشد و از لحاظ علمی به رده ۱۷ تا ده رسیده است.

فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: امروز برادران ارتش ما کشتی‌ها را دور دنیا می‌گردانند و هیچ کشوری حق تعارض ندارد چون می‌دانند اگر تخطی کنند پاسخ خواهیم داد. علم و فناوری و تحریم‌ها را دور زده‌ایم و رئیس جمهور ما در آمریکای لاتین در حیات خلوت آمریکا قرارداد می‌بندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    8 1
    دهه هفتادی وهشتادی بااین وضع کشورکجاش دشمنه
    • م IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      کجات داخل منقله
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      0 0
      احمق منظورش کشورهای غربی و برنداز ها هست نه دهه هفتادی وهشتادی
  • هانی آدرس تلگرام:2//423غع IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 13
    ببین من زیادتوشماها برنخوردم وتوخیلی چیزا هم باهاتون اختلاف نظرداریم توخونه هم اینجورییم حجابمون هم مثل شماهانیس ولی بخداهروقت ازچیزی میترسیم پناهمون شمایید قول بدین خوبترباشین ازبنک وفکرمردم درکاروزندگی شدن
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    12 7
    بسیجیان،سپاهیان، نیروی انتظامی خوش درخشیدند اما چرا هنوز قاتلین شهیدان اعدام نشده اند ؟؟؟ هنوز قاتلین شهید عجمیان،کرم پور،علی وردی و ... زنده هستند چرا ؟؟؟زودتر این بی شرف ها رو دار بزنید
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    7 2
    کاسبان تحریم
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      5 1
      والا چی بگم
    • م IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      بیشرف بیوطنی دیگه. چی کار میشه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس