جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران و دشمنانش کجاست؟

سرنوشت منافقین و ضدانقلاب، بیان‌گر آن است که اولا ایران اسلامی مقتدرتر از آن است که با چنین بادهایی بلرزد و ثانیا غربی‌ها عهدشکن‌تر از آن هستند که تا پایان پشت مزدوران خود بایستند.

به گزارش مشرق، پلیس فرانسه روز سه‌شنبه در اقدامی که می‌تواند گامی موثر در مبارزه با تروریسم و بهبود امنیت جهان باشد، برگزاری نشست فرقه پلید و تروریستی منافقین را ممنوع اعلام کرد.

این نشست در سال‌های گذشته محفلی برای گردهم‌آیی و پیوند سران تروریست‌ها بود و جنایت‌کاران آمریکایی-صهیونیستی چون مایک پومپئو، مایک پنس، جان بولتون، رودی جولیانی و دیگر سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا نیز به تواتر در آن حضور می‌یافتند.

فرقه تروریستی منافقین که دستش دستِ‌کم به خون ۱۷ هزار ایرانی و هزاران غیر ایرانی آغشته است با برپایی نشست‌هایی از این دست در اروپا گرچه می‌کوشید خود را به عنوان رهبر اپوزیسیون جمهوری اسلامی معرفی کند اما پوشالی بودن آن در این اواخر حتی برای رسانه‌های غربی نیز آشکار شده بود.

در همین خصوص؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس چند سال پیش طی گزارشی درباره نشست منافقین در برلین نوشت: «اغلب حاضران در گردهم‌آیی مجاهدین خلق با سازمان‌دهی این گروه از مدارس لهستان و جمهوری چک به برلین برده شدند تا صندلی‌های خالی موجود در همایش را پر کنند. این افراد با وعده سفر رایگان به برلین، محل اقامت رایگان و همچنین گردش در شهر برلین به این شهر آورده شده بودند.»

روزنامه لوموند فرانسه نیز طی گزارشی نوشته بود: «بیشتر افرادی که در همایش‌های سازمان مجاهدین خلق شرکت می‌کنند نمی‌دانند برای چه به همایش می‌روند و تنها به این دلیل که پیشنهادی خوب برای سفر به پاریس، اقامت چندروزه و پول دریافت می‌کنند، با مسئولان همایش همراه می‌شوند تا هرگاه از آن‌ها خواسته شد شادی کرده و پرچم‌ها را تکان دهند.»

پلیس آلبانی نیز روز سه‌شنبه در چارچوب قوانین ضد تروریسم به محل استقرار این فرقه در حاشیه شهر تیرانا ورود کرد تا چنانچه وزارت کشور آلبانی اعلام کرد، برخی سران منافقین را به دلیل رفتارهای خلاف توافق سال ۲۰۱۴ آنها با دولت تیرانا بازداشت کند.

منافقین در سال ۲۰۱۴ پس از اخراج از عراق و در بدو ورود به آلبانی پذیرفته بودند که تنها برای اهداف بشردوستانه در این کشور مستقر شوند و به هیچ فعالیت دیگری نپردازند. وزارت کشور آلبانی اما می‌گوید: متاسفانه این گروه به تعهدهای خود عمل نکرده و توافق‌شان را زیرپا گذاشتند، لذا پلیس آلبانی مطابق قانون با آنها برخورد کرده است.

جالب‌تر اینکه؛ حتی آمریکا که رسما و بارها خود را حامی و تجهیز کننده این فرقه اعلام کرده بود نیز گزینه‌ای جز اعلام برائت نداشته و در بیانیه وزارت خارجه خود اعلام کرد: «ما از حق دولت آلبانی برای تحقیق درباره هرگونه فعالیت بالقوه غیرقانونی در داخل مرزهایش حمایت می‌کنیم!»

مجموع این تحولات در حالی روی داده است که این فرقه تروریستی با سوء استفاده از اعتراضات پاییز سال گذشته با توسعه خشونت و ترور و اجرای سناریوی کشته‌سازی و نیز تقلا برای ایجاد جایگاهی برای خود نزد کشورهای معاند به عنوان گروهی قدرتمند علیه جمهوری اسلامی ایران، قصد داشت برای خود به عنوان رهبر گروه‌های اپوزیسیون موقعیتی ویژه خلق کنند.

مثلا مریم رجوی سرکرده این فرقه با همسر زلنسکی رئیس جمهور متوهم اوکراین دیدار کرده و طرفین مدعی تلاش مشترک برای آزادسازی اوکراین از روسیه و ایران از جمهوری اسلامی شده بودند!

این تحرکات اما در حالی صورت گرفت که نه تنها این گروهک جنایت‌کار نتوانست پرونده جنایات خود نزد ملت ایران را کم‌رنگ سازد بلکه حتی در بیرون از مرزهای ایران نیز نتوانست توهمات جاه‌طلبانه خود را جامه عمل بپوشاند.

اقدامات اخیر فرانسه و آلبانی علیه این تروریست‌های وطن‌فروش نشان داد که آنها حتی نزد کشورهای مخالف ایران نیز جایگاهی ندارند و چنانچه در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده؛ «آمریکا سازمان مجاهدین خلق را یک جنبش معتبر مخالف که نماینده مردم ایران باشد نمی‌داند و از این گروه حمایت نمی‌کند.»

این سرنوشت سیاه البته تنها برای این فرقه روسیاه رقم نخورده بلکه آن کسانی هم که سیرک جورج تاون را به راه انداختند به سرنوشتی مشابه دچار شدند تا نشانه‌ای روشن از این باشد که اولا ایران اسلامی مقتدرتر از آن است که با چنین بادهایی بلرزد و ثانیا غربی‌ها عهدشکن‌تر از آن هستند که تا پایان پشت مزدوران و ملیجک‌های خود بایستند.

افرادی چون رضا پهلوی، عبدالله مهتدی، حامد اسماعیلیون، شیرین عبادی، گلشیفته فراهانی، نازنین بنیادی، مسیح علی‌نژاد و علی کریمی که برای سرنگونی جمهوری اسلامی بازه زمانی چند روزه تعیین می‌کردند، علاوه بر فروپاشی منشور همبستگی‌شان، کارشان به افشاگری علیه یکدیگر رسید.

رسوایی‌های آنها در لوای شعار زن زندگی آزادی اکنون به جایی رسیده که حتی کشورهای معاند ایران نیز جز دوری کردن از این منفوران ملت، گزینه‌ای در پیشِ رو ندارند، چنانچه برخی سران اروپایی که زمانی با این افراد عکس یادگاری گرفته بودند، گوی سبقت را برای تماس با مقامات جمهوری اسلامی از سایرین ربوده و کاخ سفیدی که در اوج اغتشاشات گفته بود هیچ تمایلی به مذاکره ندارد، امروز دیپلماسی را بهترین گزینه در قبال ایران عنوان می‌کند!

سرنوشت فرقه تروریستی منافقین و مدعیان منشور همبستگی هم‌زمان با تلاش کشورهای معاند ایران برای فاصله گرفتن از این افراد و جریان‌ها بیان‌گر آن است که این جماعت نه تنها در میان مردم ایران منفور هستند بلکه در خارج از مرزهای ایران نیز با ماهیتی تروریستی، کلاه‌بردار و وطن‌فروشانی جاه‌طلب شناخته می‌شوند.

نتیجه این تحولات را در سراسیمگی این گروهک‌ها و افراد برای نزدیکی به رژیم تروریست و رو به اضمحلال صهیونیستی می‌توان مشاهده کرد که بیانگر رسیدن آنها به آخر خط است، حال آنکه نظام جمهوری اسلامی به مدد حمایت مردم و راهبری‌های رهبری حکیم انقلاب قله‌های اقتدار و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

منبع: نورنیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 1
    هی ربع پهلوی از آن مربی یوگا دوست پسر یاسمین خبری نیست ؟؟؟🤔😂😅
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 1
    علی کریمی کلاهبردار 💰💰💰 #رسوایی_۷۷۰_میلیاردی💵💸💰
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اسماعیلیون کلاهبردار
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    نازنین بنیادی رقاصه افشین
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    فرقه منحوس منافقین و مسعود رجوی و مریم رجوی عامل شهادت ۱۷ هزار ایرانی مرگ بر منافقین کفتار
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    مربی یوگا یاسمین پهلوی چی شد؟ 😂😂😂
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    مرگ بر کومله مرگ بر تجزیه طلب مرگ بر تروریست
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    بهتر بگی قمپوزیسیون
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    به جای دلخوش کردن به پلیس آلبانی به لشکر نسل بی حجاب تو خیابونا نگاه کنید.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    غرب خیلی دیر متوجه شد که مجاهدین چه نفعی برای حکومت ایران دارن یک اپوزیسیون جعلی که از پول نفت مردم ایران ارتزاق میکردن
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    دشمنان داخلی ما مرد روزهای سخت نیستند و دشمنان خارجی ما مرد تفریحات سخت هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس