تعداد فوتی های ریزش آوار در گلستان ۵نفر است/مصدومان ۲۶ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تا این لحظه تعداد فوتی های ریزش آوار در گلستان پنج نفر شده است و ۲۶ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی اظهار داشت: ظهر جمعه گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهر گلستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن نوع حادثه و ایجاد آوار، تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده یاب از هلال احمر شهرستان بهارستان، تهران و رباط کریم به محل حادثه اعزام شدند.

فتحی بیان کرد: تا این لحظه ۳۱ نفر در این سانحه حادثه دیده اند، که پنج نفر از این افراد فوت کرده اند و ۲۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: حال تعدادی از مصدومان وخیم است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    3 0
    یکسری برای منفعت بیشتر می خواهند حداکثر استفاده را ببرند به قیمت از بین رفتن چند نفر و مسئولین ذیربط هم باید پاسخگو باشند نه تذکرخالی
  • ایلیا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    5 0
    خانه های فرسوده ان خونه ما هم باسه تا فوق لیسانس وبیکارتو تهران همین وضعه راه میری خونه زیرپات عین تردیمیل راه میره همه هم کارمیکنیم بااین وضع جرئت ازدواج وتشکیل شغل خصوصی نداریم بیشتراظهارنظردرباره ی مسئولان نمیکنم وبازی باکلمات درنمایش شخصیت ودینشون روبه ذهن خلاق ویوورکامنت میذارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس